من دوبار مصرف کردم اولین بار دوتا زیر زبونم دوتا تو واژن
بعد دوساعت دوباره دوتا زیر زبونی دوتا واژن بعد دیدم یه کم خونریزی داشتم دوباره بعد دو ساعت یکی زیر زبونی یکی واژن ولی سقط نشد یه هفته گذشت فقط خونریزی داشتم لخته بود
رفتم سونو گفتن نیوفتاده فقط دیگه رشد نمیکنه و باید زودتر بقایا رو دربیارم منم از کورتاژو اینا میترسیدم نمیخواستم کسی مطلع بشه رفتم دکتر اونم برام یه بالن گذاشت تو دهانه رحمم که باز بشه بعد خودش دوتا قرص گذاشت تو واژن ۴ تا هم بهم داد گفت برو خونه ناهارتو بخور به فاصله یه ساعت قرصاتو بزار گوشه لپت منم بعد ناهار دوتا قرص گذاشتم گوشه لپم یه ساعت دیگه دوباره دوتا بعد همش میپریدم و راه میرفتم دوستمم بهم زعفرون دم کرده و گل گاو زبون میداد خیلی حالم بد بود دیگه رفتم سرمی که دکتر نوشته بود رو زدم تا رسیدم خونه کلی لخته خون های بزرگ بزرگ دفع شد فکر کردم تموم شده ولی دوباره که رفتم دستشویی یه چیزی مثل تخم کفتر اما بزرگتر دفع شد با کلی لخته خون. دلم سبک شد ولی لرز داشتم خلاصه اینطوری تموم شد ولی بعد سه روز دل درد شدید داشتم که دکتر گفت واسه انقباض رحمه که داره به حالت قبلش برمیگرده