چند هفته پیش قبل از روز مادر تولدش بود دوست پسرش پول نداشت ک براش کادو بگیره
اینم هغی لج کرد کادو میخوام کادو میخوام روز مادر رسید رلش برای مادرش ۱/۵داده بود ی سرویس نقرع گرفته بود
اینم خودشو چس کرد ک واسه ننه ی عنترت دادی. این نقرع گرفتی واسه من چیزی نگرفتی و با پسره قهر کرد😐😐الانم پسره رفته قرض کردع برای خانوم گوشی خریده😏😏😏خاک تو سرس من جای پسره بودم گوشی ک هیچی بلاکش میکردم ک یادبگیره نبایپ به مادرم توهین کنه
تازه ی ماه تموم حرج این مفت خورو من میدادم چرا چون کل پولشو دادع به خانوادش ی تشکر نکرده ازم
رمز موفقیتشون چیه؟!