2777
2789
عنوان

دو دل شدم

388 بازدید | 6 پست

میخواستم برم شمشیربازی

مربیه گفت برای قهرمانی تو این سن گذشته

میتونی اموزش ببینی بعد برای مربیگری و داوری اقدام کنی

بنظرتون برم؟

ارزش داره اصن؟

یعنی هیچ امیدی نیست؟:/

چند سالته؟ اگه خیلی به این ورزش علاقه داری هیچ وقت دیر نیست ولی باید منطقی و خیلی دقیق درباره کاری ک ...

18،علاقه که دارم ولی خب تهش انگار چیزی نیست،از طرفی میگم ما مسابقه شمشیربازی بزرگسالانم داریم،ممکنه برم اموزش بیینم و تلاش کنم بعد پیگیربشم بتونم برا مسابقات برم🤕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


18،علاقه که دارم ولی خب تهش انگار چیزی نیست،از طرفی میگم ما مسابقه شمشیربازی بزرگسالانم داریم،ممکنه ...


برو دنبالش اگه برای خودت دیر شده بود مربی میتونی بشی. ولی خوب به جای شمشیربازی کارای بهتری هست که بتونی انجام بدی. 

برو دنبالش اگه برای خودت دیر شده بود مربی میتونی بشی. ولی خوب به جای شمشیربازی کارای بهتری هست که بت ...

چه کارایی مثلا؟میتونی راهنماییم کنی؟ممنونت میشم عزیزم

چه کارایی مثلا؟میتونی راهنماییم کنی؟ممنونت میشم عزیزم

خوب خیلی کارا!! هر کاری که آینده داشته باشه. باید به همه چیزش فکر کنی. مثلا همین شمشیربازی که گفتی باید بری هزینه کنی کلاس ثبت نام کنی کلی تجهیزات بخری یه مسیر دور تا کلاست بری و بیای تا ایشاللا اگه شد بتونی برای مسابقات انتخاب بشی. شایدم نشی. هیچ درآمدی نداره و ممکنه فقط وقتتو تلف کنی. تو تمام این مدت خانواده و آشناها دائم میگن داری میری شمشیر میزنی؟ حالا آخرش که چی بشه؟ 🤣 نمیگم برای حرف دیگران زندگی کن ولی باید منطقی باشی. بشین فکر کن ببین دوست داری از الان تا پنجاه سال آینده چه کاری انجام بدی؟ تو همین دو سه سال مهم زندگیت که الان هستی تو اون پنجاه سال آینده رو تعیین میکنی. یکی پزشکی رو دوست داره یکی میره معلم میشه یکی میخواد آشپز خوبی بشه و خیلی کارای دیگه. بابد همه چیزشو بسنجی و تصمیم بگیری. 

خوب خیلی کارا!! هر کاری که آینده داشته باشه. باید به همه چیزش فکر کنی. مثلا همین شمشیربازی که گفتی ب ...

اها از این لحاظ...قراره بعد از عید برم میکاپ چون الان شرایطش جور نیس ولی بعد عید اوکیه

اما تا عید تو خونه حوصلم سرمیره نمیدونم چیکارکنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز