2777
2789
عنوان

مشاورتحصیلی

75 بازدید | 16 پست

سلام و وقت بخیر✨

امیدوارم که حال دلت خوب باشه😍❤️

من مشاور تحصیلی و دانشجوی پرستاری هستم👩🏻‍💼

هر سوال و ابهامی در رابطه با کنکور و هر پایه تحصیلی دیگه که دارید میتونید از من بپرسید ؛

و جهت رزرو ثبت نام مشاوره میتونید اقدام کنید✔️

به همراه 1 جلسه مشاوره رایگان🥹🌸

من در مورد نحوه درس خوندم مشکل دارم

به نام کاربری دقت نمیکنم😑‌نظر شخصی منه ممکنه با من مخالف باشید احتیاجی به دعوا و گارد نیست ما هرکدوم‌ دنیای خودمون با افکار خودمون رو داریم... ... .یاد بگیریم بهم احترام بزاریم تا خودمون هم لایق احترام باشیم🤍. براتون ارزو میکنم ارزو هاتون خاطرهاتون بشه💜ولی هیچوقت خاطرهاتون ارزو نشه🔮🎭

یه دختر دوازده ساله دارم که اصلا و‌ابدا خودش نمیشینه درس بخونه ، امسال که دبیرستانی شده افتضاح افت کرده ، مجبورم برخلاف میلم بشینم کنارش و ازش سوال بپرسم ، پیشنهادی دارین؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام من مشکلم خوندن درسا هست ینی تا میام درس بخونم یهو وسطش چیزای دیگه ذهنم رو درگیر میکنه 

و نمیتونم خوب و مفید مطالعه کنم 

و بعضی وقتا در طول روز بیشتر از یک کتاب نمیتونم بخونم سال دیگه هم کنکور دارم با این وضع میترسم قبول نشم ترازمم افت کرده

گفت:اگر به قدر کافی راه برویم بلاخره به یک جایی می رسیم. من عادت به نشستن نداشتم
دقیقن چه مشکلی؟ ینی کند درس میخونید؟ یا چی

اتفاقا کند خوان نیستم اصلا ، ولی نمیدونم چجوری بخونم مثلا الان چه درسی رو بخونم ، جمع بندی کنم یا نصفه کتابارو بخونم

به نام کاربری دقت نمیکنم😑‌نظر شخصی منه ممکنه با من مخالف باشید احتیاجی به دعوا و گارد نیست ما هرکدوم‌ دنیای خودمون با افکار خودمون رو داریم... ... .یاد بگیریم بهم احترام بزاریم تا خودمون هم لایق احترام باشیم🤍. براتون ارزو میکنم ارزو هاتون خاطرهاتون بشه💜ولی هیچوقت خاطرهاتون ارزو نشه🔮🎭
یه دختر دوازده ساله دارم که اصلا و‌ابدا خودش نمیشینه درس بخونه ، امسال که دبیرستانی شده افتضاح افت ک ...

یه برنامه خیلی سبک روزانه نیاز داره یه روز به شکل امتحانی یه برنامه واسش بچینید در حد دو سه ساعت جوری که خواب و تفریحاتش بهم نخوره و یه چیزایی رو به عنوان تشویقی واسش بزارید مثلا بعد از اینکه مطالعه ش تموم شد یه گردش ببرید جایی که دوس داره یا غذای مورد علاقشو....

فقط یه سوال ذهنمو درگیر کرد دوازده سالشونه و دبیرستانی هستن؟

سلام من مشکلم خوندن درسا هست ینی تا میام درس بخونم یهو وسطش چیزای دیگه ذهنم رو درگیر میکنه  و ...

سلام عزیزم. زمانی که داری درس میخونی یه کاغذ سفید کنارت بزار هرفکری که میاد توی ذهنت بنویس و به خودت بگو من اینارو کنار میزارم و مثلا فلان ساعت تا فلان ساعت رو صرف پرداختن به اینا میکنم‌.‌.

حالا اگه دوس داری با برنامه درس بخونی هم که خب من میتونم بهت کمک کنم تو این زمینه

اتفاقا کند خوان نیستم اصلا ، ولی نمیدونم چجوری بخونم مثلا الان چه درسی رو بخونم ، جمع بندی کنم یا نص ...

ببین عزیزم الان خودت حرف خودتو بخونی متوجه میشی که واقعن کلید کارت برنامه ریزیه ینی یه برنامه داشتی باشی که خیالت ازش راحت باشه دیگه به این چیزا فک نمیکنی

اگر نیاز به برنامه و مشاوره داشته باشی من درخدمتت هستم عزیزم

ببین عزیزم الان خودت حرف خودتو بخونی متوجه میشی که واقعن کلید کارت برنامه ریزیه ینی یه برنامه داشتی ...

حتما

به نام کاربری دقت نمیکنم😑‌نظر شخصی منه ممکنه با من مخالف باشید احتیاجی به دعوا و گارد نیست ما هرکدوم‌ دنیای خودمون با افکار خودمون رو داریم... ... .یاد بگیریم بهم احترام بزاریم تا خودمون هم لایق احترام باشیم🤍. براتون ارزو میکنم ارزو هاتون خاطرهاتون بشه💜ولی هیچوقت خاطرهاتون ارزو نشه🔮🎭
ی مشکل دیگه هم برنانه ریزیه ک نمیدونم چطوری برنامه بریزم و چ کتابای فردا بخونم 

اگر دوس داشتی که مشاور وبرنامه ریز داشته باشی من میتونم بهت کمک کنم عزیزم❤️

سلام عزیزم. زمانی که داری درس میخونی یه کاغذ سفید کنارت بزار هرفکری که میاد توی ذهنت بنویس و به خودت ...

اره خیلی دلم میخواد با برنامه  درس بخونم  ولی متاسفانه توی عمل کردن بهش ضعیف هستم 

و اینکه من یازدهمم و امسال شروع کردم خوندن گاهی نمرات امتحانی مدرسم خراب میشه و از این موضوع استرس میگیرم و الان که برمیگردم نگاه میکنم میبینم اصلا کنکوری نخوندم با اینکه بعد از درس تست میزنم 

ترازای قلمچیمم  خیلی افت کرده 

گفت:اگر به قدر کافی راه برویم بلاخره به یک جایی می رسیم. من عادت به نشستن نداشتم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز