2777
2789

دخترخاله ام داشت یه شستشو انجام داد و مقداری دارو خوب شد فقط در همین حد میدونم

اینجارو جدی نگیر تصور کن ساعت میشینی درد دل میکنی و مشاوره میگیری بعد احتمال داره کاربری که مشاوره میده ۱۱،۱۲ ساله باشه 😐😒هرشخصیتی میتونه پشت گوشی باشه حتی داعشی ، وقتی کسی بهت مشاوره میده حواست باشه زود جو نگیری عمل کنی قبلش بشین خوب فکر کن بعضی اینجا انگار بنزیین تو دستشونه منتظرن شعله اتیش رو بیشتر کنن فقط تشویقت میکنن اره خوب کردی بجای اینکه آرومت کنن و بگن این مشکلات برا هرکسی وجود داره مهم اینه چطور باهاش برخورد کنی ، حواست باشه با مشاوره غلط قربانی عقده ها، مشکلات روحی ، کینه ها ، و بیماری ذهنی دیگران نشی ، دنیای مجازی نمیتونه جای خوبی برای مشاوره باشه به ریسکش نمیهرزه. به این موردم اشاره کنم اینجا هرکس با هر دین و مذهب یا آدم بی دین و خدا هم هست پس حواست باشه هرکس هر حرفی زد زود باور نکن و اعتقاد خودت رو زیر سوال نبر 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این پماد برای قارچه؟

بله 

ی شب داخل ی گوش بزن شب بعد داخل ی گوش دیگه 

مال من با این روش خوب شد

شب شب شعر و شوره شب شب ماه و نوره با یار قرار گذاششششتم دیر کرده راهش دوره(با ریتم بخون دلبندم)

بله  ی شب داخل ی گوش بزن شب بعد داخل ی گوش دیگه  مال من با این روش خوب شد

ممنون عزیزم حتما امتحان میکنم 

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

این پماد برای قارچه؟

کورتون داره زیاد نزن هایت ماهی ۳ ۴ بار 

بدبختی تو گوش نمیشه چیزی زد جز قطره و کپسول خوردن

منم درگیریم چندین سال باز بر میگرده 

فقط درمانش آب نرفتن داخل گوش من درپوش هم خریدم بازم یه مقداری آب میره 

بیرون میایی با سشوار خشک کن

الهی گاهی نگاهی

کورتون داره زیاد نزن هایت ماهی ۳ ۴ بار  بدبختی تو گوش نمیشه چیزی زد جز قطره و کپسول خوردن منم ...

ممنون از راهنماییتون 

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

من داشتم البته عفونت گوش بود اولش برای من دکترا داروی درست ندادن قارچ هم گرفتم😑😑 چندسال بود هی دکتر عوض میکردم خوب نمیشدم اخر یکی ی دکترو معرفی کرد دو جلسه رفتم پیشش کااااملااا خوب شدم کلا هم ۳ تا قطره بهم داد 

و گفت حمام میگیری ب پنبه وازلین بزن بدون بوها بزار داخل گوشت اب نره و از حمام اومدی با سشوار از فاصله ۲۰ یا ۳۰ سانتی گوشاتو خشک کن ی مدت انجام دادم خوب  شدم بعدش دیگ انجام ندادم و خداروشکر برنگشته 

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)
من داشتم البته عفونت گوش بود اولش برای من دکترا داروی درست ندادن قارچ هم گرفتم😑😑 چندسال بود هی دکت ...

خداروشکر عزیزم منم امتحان میکنم خسته‌م از این وضعیت 

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

انشاءالله ک خوب بشی کامل خیلی ازاردهندس واقعا

ممنون عزیزم.

ترشحات گوش شما هم تیره بود؟ الان گفتن اگه قارچ باشه ترشحات حالت سیاه داره مال من خیلی آبکی و بیرنگه زرد خیلی کمرنگ

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

ممنون عزیزم. ترشحات گوش شما هم تیره بود؟ الان گفتن اگه قارچ باشه ترشحات حالت سیاه داره مال من خیلی ...

سیاهه سیاه نبود ی حالتی بود طوسی تیره اونطورا ولی زیاااااد بود و خارش گوش امونمو بریده بود 

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)
سیاهه سیاه نبود ی حالتی بود طوسی تیره اونطورا ولی زیاااااد بود و خارش گوش امونمو بریده بود 

ممکنه مال من قارچ نباشه با این حال🤔🤔

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز