2777
2789
عنوان

قارچ گوش

| مشاهده متن کامل بحث + 619 بازدید | 43 پست
دکتر نرفتی مگه؟ دکترت چی گفته 

پنج بار دکتر رفتم کسی نگفت قارچه یا چی ولی یه ساله خوب نشدم خودم میگم حتماً قارچه که خوب نمیشه چون هم ساکشن کردم هم کلی دارو مصرف کردم


فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

پنج بار دکتر رفتم کسی نگفت قارچه یا چی ولی یه ساله خوب نشدم خودم میگم حتماً قارچه که خوب نمیشه چون ه ...

تهرانی؟

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم 

میخواستم شماره دکتر بهت بدم

نمیدونم والا دکترامون علمشون کمه یا چی منم کللللی دکتر رفتم هیییچکدومم نگفتن قارچه 😐 اخرسر پیش این رفتم گفت قارچه و دارو داد خوب شدم 

بپرس پیش ی دکتر خوب برو ک حالیش باشه

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)
میخواستم شماره دکتر بهت بدم نمیدونم والا دکترامون علمشون کمه یا چی منم کللللی دکتر رفتم هیییچکدومم ...

حتماً.

ممنون

فرزند ایران و جانفدای میهن💔 خدا با منه پس همه چی خوب پیش میره😍

میخواستم شماره دکتر بهت بدم نمیدونم والا دکترامون علمشون کمه یا چی منم کللللی دکتر رفتم هیییچکدومم ...

عزیزم منم گوشام عفونت داره چرک و ترشح سیاه و حالت پوسته و کپک ..تهرانم میشه آدرس اون دکتر وبهم بدی بعد قطره گوشامم میخاره کلافه شدم

عزیزم منم گوشام عفونت داره چرک و ترشح سیاه و حالت پوسته و کپک ..تهرانم میشه آدرس اون دکتر وبهم بدی ب ...

بفرما عزیزم  

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)
میخواستم شماره دکتر بهت بدمنمیدونم والا دکترامون علمشون کمه یا چی منم کللللی دکتر رفتم هیییچکدومم نگ ...

سلام. ببخشید اسم دکترتون چیه. منم تحت نظرم گفتند قارچه. هرچندماه دوباره شروع میشه

واگیر دارم هست؟ 

داستان کربلا داستان تباهی انسان هاست. داستان کربلا نشانگر این است که آدمی تا چه حد می‌تواند سقوط کند. خدایا نگذار از سقوط کنندگان دوره خودمان باشم، خدایا مراقبم باش  خدایا از فتنه هامیترسم، از آخرالزمان و فریب هایش میترسم. خدایا از آخرالزمان و مردمش میترسم، از فراموش کردن دین و دین داری و اسلام میترسم. خدایا از آخرالزمان و دین گریزی با فریب انسان بودن میترسم، آنها به اسم خوب بودن فریب می دهند و خوبی ها را ازبین می برند. آن ها باتمسخر دین داران به دین ضربه می زنند. این حربه شان است. خدایا از دل بستگی به این دنیای فانی میترسم. خدایا از فردایم میترسم. پرودگارم از عقب گرد رفتن میترسم، من از درکه میترسم. از پاپس کشیدن هنگام امتحانات و مشکلات میترسم. خدایا از تبلیغات فریبنده و هدف دار میترسم. خدایا از شکم سیری و دنیادوستی میترسم. معبودم از گم کردن راه میترسم،خالقم روز به روز بیشتر گناه عادی می‌شود و قبحش ریخته، من از عادی پنگاران گناه نباشم. پروردگارم جای ارزش و ضد ارزش با تفاسیر به ظاهر زیبا عوض می‌شود من از ظاهربینان نباشم.معبودم من از توجیه کنندگان گناه برای آرامی عذاب وجدان نباشم. بارالها جملات آخرم شهادت دادن به یکتایی و معبود بودن تو و به رسالت محمد(ص) و به ولایت علی (ع) باشد. خدایا کمکم کن خدایا مراقب من و مردمم ونسلم باش.خدایا کمک کن نه ظالم و نه مظلوم روزگار باشم. من در جرگه خودخواهان نباشم. پروردگارم به من و نسلم و خانواده ام کمک کن بتوانیم آن گوی آتشین آخر الزمان را در دستانمان حفظ کنیم.خدایا اسیر جو زمانه نشویم. عزیزان اگه دلتونو شکوندم اگه ظالمانه ناراحتتون کردم به ناحق بی عدالتی کردم پای اعتقادم نذارید پای ضعیف النفسی و گناهکاریم و عدم کنترل بر نفسم بگذارید.منم ضعیفم وگنهکار .. عاشق خاکم عاشق ایرانم خدایا مراقب کشورم و مردمم باشه.      مرگ بر آمریکا و اسرائیل تا ابد.             عزیز مادر با رفتنت داغ بزرگی رو قلبم نشست امیدوارم منو ببخشی امیدوارم تو زندگی ابدی همو ببینیم. دوست دارم❤️1403/4/21تاریخ رفتنت
سلام. ببخشید اسم دکترتون چیه. منم تحت نظرم گفتند قارچه. هرچندماه دوباره شروع میشهواگیر دارم هست؟

سلام 

دکتر اربابی 

ن واگیر ک نداره .

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)
سلام دکتر اربابی ن واگیر ک نداره .

دکتر من گفت هندزفری مشترک استفاده نکن 

رو بالشتیم دقت کنی بهتره

داستان کربلا داستان تباهی انسان هاست. داستان کربلا نشانگر این است که آدمی تا چه حد می‌تواند سقوط کند. خدایا نگذار از سقوط کنندگان دوره خودمان باشم، خدایا مراقبم باش  خدایا از فتنه هامیترسم، از آخرالزمان و فریب هایش میترسم. خدایا از آخرالزمان و مردمش میترسم، از فراموش کردن دین و دین داری و اسلام میترسم. خدایا از آخرالزمان و دین گریزی با فریب انسان بودن میترسم، آنها به اسم خوب بودن فریب می دهند و خوبی ها را ازبین می برند. آن ها باتمسخر دین داران به دین ضربه می زنند. این حربه شان است. خدایا از دل بستگی به این دنیای فانی میترسم. خدایا از فردایم میترسم. پرودگارم از عقب گرد رفتن میترسم، من از درکه میترسم. از پاپس کشیدن هنگام امتحانات و مشکلات میترسم. خدایا از تبلیغات فریبنده و هدف دار میترسم. خدایا از شکم سیری و دنیادوستی میترسم. معبودم از گم کردن راه میترسم،خالقم روز به روز بیشتر گناه عادی می‌شود و قبحش ریخته، من از عادی پنگاران گناه نباشم. پروردگارم جای ارزش و ضد ارزش با تفاسیر به ظاهر زیبا عوض می‌شود من از ظاهربینان نباشم.معبودم من از توجیه کنندگان گناه برای آرامی عذاب وجدان نباشم. بارالها جملات آخرم شهادت دادن به یکتایی و معبود بودن تو و به رسالت محمد(ص) و به ولایت علی (ع) باشد. خدایا کمکم کن خدایا مراقب من و مردمم ونسلم باش.خدایا کمک کن نه ظالم و نه مظلوم روزگار باشم. من در جرگه خودخواهان نباشم. پروردگارم به من و نسلم و خانواده ام کمک کن بتوانیم آن گوی آتشین آخر الزمان را در دستانمان حفظ کنیم.خدایا اسیر جو زمانه نشویم. عزیزان اگه دلتونو شکوندم اگه ظالمانه ناراحتتون کردم به ناحق بی عدالتی کردم پای اعتقادم نذارید پای ضعیف النفسی و گناهکاریم و عدم کنترل بر نفسم بگذارید.منم ضعیفم وگنهکار .. عاشق خاکم عاشق ایرانم خدایا مراقب کشورم و مردمم باشه.      مرگ بر آمریکا و اسرائیل تا ابد.             عزیز مادر با رفتنت داغ بزرگی رو قلبم نشست امیدوارم منو ببخشی امیدوارم تو زندگی ابدی همو ببینیم. دوست دارم❤️1403/4/21تاریخ رفتنت
دکتر من گفت هندزفری مشترک استفاده نکن رو بالشتیم دقت کنی بهتره

من والا مدت طولانی داشتم ب لطف دکترای مختلف و داروهای اشتباه 

کسی تو خونمون نگرفت 

حالا بهتون گفته دکتر رعایت کنید

ولی من یمدت کلااااا هندزفری نمیذاشتم چون ضرر داره تا کامل خوب شدم ینی دکتر گفت استفاده نکن

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)
من والا مدت طولانی داشتم ب لطف دکترای مختلف و داروهای اشتباه کسی تو خونمون نگرفت حالا بهتون گفته دکت ...

من 15ساله دارم به قول شما تا حالا کسی نگرفته

ولی دو ساله تند تند اود میکنه امسال چند بار شستشو دادم و ساکشن کردم گوشمو پر جرم و التهاب و کیپ شدن

داستان کربلا داستان تباهی انسان هاست. داستان کربلا نشانگر این است که آدمی تا چه حد می‌تواند سقوط کند. خدایا نگذار از سقوط کنندگان دوره خودمان باشم، خدایا مراقبم باش  خدایا از فتنه هامیترسم، از آخرالزمان و فریب هایش میترسم. خدایا از آخرالزمان و مردمش میترسم، از فراموش کردن دین و دین داری و اسلام میترسم. خدایا از آخرالزمان و دین گریزی با فریب انسان بودن میترسم، آنها به اسم خوب بودن فریب می دهند و خوبی ها را ازبین می برند. آن ها باتمسخر دین داران به دین ضربه می زنند. این حربه شان است. خدایا از دل بستگی به این دنیای فانی میترسم. خدایا از فردایم میترسم. پرودگارم از عقب گرد رفتن میترسم، من از درکه میترسم. از پاپس کشیدن هنگام امتحانات و مشکلات میترسم. خدایا از تبلیغات فریبنده و هدف دار میترسم. خدایا از شکم سیری و دنیادوستی میترسم. معبودم از گم کردن راه میترسم،خالقم روز به روز بیشتر گناه عادی می‌شود و قبحش ریخته، من از عادی پنگاران گناه نباشم. پروردگارم جای ارزش و ضد ارزش با تفاسیر به ظاهر زیبا عوض می‌شود من از ظاهربینان نباشم.معبودم من از توجیه کنندگان گناه برای آرامی عذاب وجدان نباشم. بارالها جملات آخرم شهادت دادن به یکتایی و معبود بودن تو و به رسالت محمد(ص) و به ولایت علی (ع) باشد. خدایا کمکم کن خدایا مراقب من و مردمم ونسلم باش.خدایا کمک کن نه ظالم و نه مظلوم روزگار باشم. من در جرگه خودخواهان نباشم. پروردگارم به من و نسلم و خانواده ام کمک کن بتوانیم آن گوی آتشین آخر الزمان را در دستانمان حفظ کنیم.خدایا اسیر جو زمانه نشویم. عزیزان اگه دلتونو شکوندم اگه ظالمانه ناراحتتون کردم به ناحق بی عدالتی کردم پای اعتقادم نذارید پای ضعیف النفسی و گناهکاریم و عدم کنترل بر نفسم بگذارید.منم ضعیفم وگنهکار .. عاشق خاکم عاشق ایرانم خدایا مراقب کشورم و مردمم باشه.      مرگ بر آمریکا و اسرائیل تا ابد.             عزیز مادر با رفتنت داغ بزرگی رو قلبم نشست امیدوارم منو ببخشی امیدوارم تو زندگی ابدی همو ببینیم. دوست دارم❤️1403/4/21تاریخ رفتنت
من 15ساله دارم به قول شما تا حالا کسی نگرفتهولی دو ساله تند تند اود میکنه امسال چند بار شستشو دادم و ...

😐😐😐😑😑😑😑 ۱۵ ساااال؟؟؟ البته منم چن سال درگیر بودم خصوصا پاییز زمستون بدتررررر بود دیگ رفتم پیش این دکتر کااااملاااا خوب شدم ،،دکتر من اصلا شستشو نداد 

کدوم شهر هستین؟ 

ما کسیو کوچیکتر از خودمون ندیدیم،کسیم خودشو بزرگتر از ما ندونه:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز