2777
2789
عنوان

سوال

48 بازدید | 4 پست

سلام. بچه ها هفت ساله  جایی کار می کنم نه حقوق درست می ده نه بیمه داره. همش تیکه تیکه پول می ده. همش باید بهش بگیم. هی میگع ندارم. واقعا اعصاب و روان آدمو به هم می ریزه با این پول دادنش. انگار داری گدایی می کنی. دلم می خواد بیام بیرون ازونجا. ولی نمی دونم چجوری بگم. چون الان کمبود نیرو داره. و توی اون دفترش فقط منم. چی کار کنم 

چرا سنگشو‌به سینه میزنی خب بیا بیرون 

چه جوری بیام بیرون. بهش بگم مثلا از این تاریخ نمیام. یا یه دفعه نرم. چند روز پیشم گفتم که از فردا نمیام. گفت من کسیو ندارم. می خواین دهن منو سرویس کنین و اینا. منم دلم نیومد رفتم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه جوری بیام بیرون. بهش بگم مثلا از این تاریخ نمیام. یا یه دفعه نرم. چند روز پیشم گفتم که از فردا نم ...

به او ربط نداره این مشکل اونع ، استعفا نامه بنویس با تاریخ یکیشو بده به اون یه کپی ام خودت دلشته باش ازش

به او ربط نداره این مشکل اونع ، استعفا نامه بنویس با تاریخ یکیشو بده به اون یه کپی ام خودت دلشته باش ...

اونجا نوشتنی نیست استعفا. همه زبونی می گن دیگه نمیام. مثلا یک نفر یه هفتست که رفته از اونجا. میومد. یهو از فرداش دیگه نیومد. اصلا هم از قبل نگفته بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز