به نظرتون آدم کثیفیم ؟
من یه دختر بیست ساله هستم
و یه عقد در پیش داریم ؛ عقد خواهرم
حالا تو این عقد چند تا جوون دارن میان من می خوام از بین اینا یکی اگه خدا بخواد خواستگارم بشه
حس بدی نسبت به خودم دارم احساس می کنم یه لجن آشغالم که با چند تا پسر جوون لبخند بزنم و کلا خوش اخلاق باشم که بلکم یکی بیاد خواستگاریم
از اون طرفم تو خونه همش سرکوفت می خورم که آهر رو دستشون می مونم
من یه لجنم
شاید باورتون نشه ولی خیلی مذهبی ام