2777
2789
عنوان

من آدم بدیم ؟

129 بازدید | 21 پست

به نظرتون آدم کثیفیم ؟ 

من یه دختر بیست ساله هستم 

و یه عقد در پیش داریم ؛ عقد خواهرم 

حالا تو این عقد چند تا جوون دارن میان من می خوام از بین اینا یکی اگه خدا بخواد خواستگارم بشه 

حس بدی نسبت به خودم دارم احساس می کنم یه لجن آشغالم که با چند تا پسر جوون لبخند بزنم و کلا خوش اخلاق باشم که بلکم یکی بیاد خواستگاریم 

از اون طرفم تو خونه همش سرکوفت می خورم که آهر رو دستشون می مونم 

من یه لجنم   

شاید باورتون نشه ولی خیلی مذهبی ام

داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  

حس کردم دارم رمان زمان قاجارو میخونم.

این چه حرفیه قشنگم💗کاملا هم اوکیه

کاش از شاخه سر سـبز حیات ، گل اندوه مرا می چیدی🌸                                                                                                              به نام زن زندگی آزادی.                                                                                                                 دوست عزیز به زمین هم به اسمون بره هموطن همیم و تا ابد توی یک جبهه هستیم.                                                    بهترین هارو براتون میخوام و عذر میخوام اگر با خشم صحبت کردم امیدوارم درکم کرده باشید و به دل نگیرید  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حس کردم دارم رمان زمان قاجارو میخونم. این چه حرفیه قشنگم💗کاملا هم اوکیه

چرا عزیزم ؟ 

کجاش اوکیه 

حس می کنم یه عوضی به تمام معنام 

زشتم هستم 

داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  
یا خدا برای گناه نکرده این همه فحش دادی به خودت خوب لبخند نزن که بعدش از خودت بدت نیاد

  

داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  

تو یه مشکل خیلی بزرگ داری که خودتو نابود میکنی باهاش اونم خود زنیه چرا انقد به خودت فشار میاری خب قرار نیست که با اون خدایی نکرد بخوابی بری بیرون یا حتی دوست شی یه جور به خودت برس رفتار کن که به چشم بیای  

این مرگ نیست که انسان باید از آن بترسد بلکه باید از این بترسد که هرگز زندگی را آغاز نکندانسان تا زمانی که از مرگ بترسد نمی‌تواند چیزی را در اختیار داشته باشدپس من ترجیح می‌دم مرگی با معنی داشته باشمتا یک زندگی بدون معنی
خوب لبخند برا چی خیلی عاقل وموجه رفتارکن حتما کسی ازت خوشش میاد

زشتم 

داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  

بیخیال بابا مردم کلی غلطا کردن لجن نشدن تو بخاطر لبخند لجن میشی؟ بپسنده خودش میاد نپسنده قهقهه هم بزنی نگات نمیکنه

البته همه ی ما دستخط های متفاوتی داریم. دقیقا مثل اثر انگشت و دی ان ای، همین بهمون یادآوری می کنه که هرکسی منحصر به فرده. فکر و احساسمون رو باید بروز بدیم، چون متعلق به خودمونه:خاص و متمایز. من در مورد دنیا با تو هم نظر نیستم و هیچ عیبی هم نداره. قرار نیست فکر و احساس ما مثل هم باشه. ما گوسفند نیستیم. موافقت کردن با کسی سر چیزی یه انتخابه. همیشه این رو یادت باشه. زندگیت رو صرف این نکن که شبیه یکی دیگه بشی.تصمیم بگیر که میخوای چه جوری باشی و به همون ادم تبدیل شو.                  دیزی دارکر                      
تو یه مشکل خیلی بزرگ داری که خودتو نابود میکنی باهاش اونم خود زنیه چرا انقد به خودت فشار میاری خب قر ...

زشتم اخه 

چجوری به چشم بیام 

آدیم نیستم خودشیرینی کنم برای پسرا 

می خوتم یه دختر با حیا و نجیب باشم 

دوست داشتم یه پسر دوستم داشت 

واقعا حق ندارم ؟؟؟ 

داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  
چرا عزیزم ؟  کجاش اوکیه  حس می کنم یه عوضی به تمام معنام  زشتم هستم

عزیزم دورانی که دخترا کادو پیچ شده توی خونه باشن و شازده بیاد با ۱۰ تا سکه بخرتشون تموم شده. وقتی قصد ازدواج داری و دنبال تشکیل خانواده ای چرا یه حرکتی نکنی؟ به اطرافیانم بسپر که خاستگار قبول میکنی.

یکمم اعتماد به تفس داشته باش ، قیافه و تیپ و ... نهایتا توی زندگی به درد نمیخوره ولی یک زن قوی و با اعتماد به نفس همیشه برندس!

کاش از شاخه سر سـبز حیات ، گل اندوه مرا می چیدی🌸                                                                                                              به نام زن زندگی آزادی.                                                                                                                 دوست عزیز به زمین هم به اسمون بره هموطن همیم و تا ابد توی یک جبهه هستیم.                                                    بهترین هارو براتون میخوام و عذر میخوام اگر با خشم صحبت کردم امیدوارم درکم کرده باشید و به دل نگیرید  
بیخیال بابا مردم کلی غلطا کردن لجن نشدن تو بخاطر لبخند لجن میشی؟ بپسنده خودش میاد نپسنده قهقهه هم بز ...

کسی نگام نکنه چه غلطی کنم ؟ اگه اینجا پسند نشم شانسم کمتر میشه

به خدا آدمی نیستم که بخوام همه پسرا دوستم داشته باشن یا همه شیفتم بشن ؟ 

دوست دارم یه پسر معمولی ساده مثل خودم بیام خواستگاریم همین 

ولی زشتم 


داشتم با رفیقم دعوا می‌کردم یهو وسط دعوا عینکش رو برداشت گفت فعلا نمی‌خوام ببینمت  شما ۴ تا مرد رو با یه دست پاسور بذار تو یه اتاق برو پونزده سال دیگه بیامیبینی هنوز دارن سیگار میکشن، چایی میخورن، میخندن و حکم بازی میکنن  بعضی آدما اخلاقا شون مثه نیسان آبیاس، اصن مهم نیست حق با توئه یانه، همینجوری حرف خودشون و میزنن  
زشتم اخه  چجوری به چشم بیام  آدیم نیستم خودشیرینی کنم برای پسرا  می خوتم یه دختر ب ...

چرا انقد میگی زشتم یه عکس بده ببین واقعا زشت چه شکلی میشه 

این مرگ نیست که انسان باید از آن بترسد بلکه باید از این بترسد که هرگز زندگی را آغاز نکندانسان تا زمانی که از مرگ بترسد نمی‌تواند چیزی را در اختیار داشته باشدپس من ترجیح می‌دم مرگی با معنی داشته باشمتا یک زندگی بدون معنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز