سلام من چند وقت پیش کهیر زدم صورتم ورم کرد دستام هم قرمز شد و خارش داشتم. رفتم دکتر آمپول و قرص و پماد داد خوب شدم. بعد یک هفته دیروز صبح بلند شدم باز دیدم اینجوری شدم و اینبار شدیدتر. چشام انقدر باد کرده نمی تونم باز نگهشون دارم چهار نوع قرص آنتی هیستامین مثل تلفست یا فستوور و هیدروکسی زین و نئوتادین و سیتریزین میخورم ولی ساعت به ساعت ورم صورتم بیشتر میشه. اگه این مشکل برای خودتون و اطرافیانتون رخ داده و دکتری رفتید که کاری کرد برای همیشه از شرش خلاص شید ممنون میشم معرفیش کنید و شماره و آدرس مطبش بهم بدید. اگه ترفند هم برای تسکین و کمک به خوابیدن التهاب می دونید لطفا بهم بگید.
احترام به نظر دیگران احترام به شخصیت آنهاست. احترام به شخصیت دیگران، در نوبه اول احترام به شخصیت خود است.
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.