2777
2789
عنوان

کمککککک

48 بازدید | 3 پست

۱۷سالمه سال دوم دبیرستانم عاشق ی پسری شدم ک دوسال از خودم بزرگتره فروردین باهم آشنا شدیم و خرداد چون خانواده فهمیدن جدا شدیم البته ن خانواده من راضی بودن ن اون.. و خیلی چیزای دیگ الان نمیتونم فراموشش کنم هرکاری میکنم همش بهش فک میکنم شمارمو داشت تا اینکه چن روز پیش اس زدم پاک کنه شمارمو سرد ج داد و گفت نمیتونم حرفی بزنم نمیدونم چرا اینجوری گف نمیتونم حرفی بزنم...

بنظرتون چجوری فراموشش کنم آخه داره ریده میشه ب آیندم با عشق این

عزیزم شما توی سنی نیستید که عاشق بشید خصوصا پسرا چون هورموناشون دائما درحال تغییره وثابت نیست یعنی امروز عاشق وفردا فارغ.عزیزم برای شما هم زوده باید درس بخونی ورشد کنی وآیندت رو بسازی.همینطور باید نوجوانی کنی ولذت ببری.خودتو درگیر این عشقای الکی نکن .چند سال که بگذره پشیمون میشی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز