یچیزی دیگم من بخونم..دلم میخواد یه چن وقتی توو این دنیا نباشم ...توو دنیایی که من حتی نمیدونم کجاشم....چجوری رد بشم وقتی همه پل ها شکستن دارم حس میکنم روو من خدا چشماشو بسته..همش دردو همش درده همه جا یخ زده سرده.....چقدر مردونگی کردم توو دنیایی که نامرده......