2777
2789
عنوان

رانندگی 😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 569 بازدید | 27 پست
بخاطر استرس زیاده. منم استرسم زیاد بود با اینکه در جلسات تمرینی خوب بودم ولی موقع امتحان با افسر اس ...

ممنون.استرسم زیاد نیست.اما همش ماشین منحرف میشه چپ وراست نمیتونم فرمون سفت بگیرم.یا میگه یکم گاز بده زیاد گاز میدم کلا گیج میزنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عجله نکن... کلا از خانوما راننده در نمیاد

یعنی چه! من راننده خانم میشناسم که وقتی سوار ماشینم میشه و من راننده ام، من دست و پامو گم میکنم رانندگی خودم یادم میره! باباش کامیون داشته از نوجوانی پشت کامیون نشسته الانم پایه یک داره با دوتا بچه کوچک! گاهی بجای شوهرش پشت فرمون میشینه دلت میخواد فقط فیلم بگیری بعنوان آموزش بذاری تو اینترنت!

یک عدد مشهدی هستم!مجازات آدم خیانتکار این نیست که کسی به او اعتماد نمیکند، بلکه اینست که خودش دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند!

ممنون.استرسم زیاد نیست.اما همش ماشین منحرف میشه چپ وراست نمیتونم فرمون سفت بگیرم.یا میگه یکم گاز بده ...

فقط تمرین تمرین تمرین!

خودت مواقع بیکاری با احتیاط ماشین بردار (یکی کنارت باشه البته) برو جاهای خلوت مدام تمرین کن. دور یک فرمون، دور دو فرمون، پارک کردن، دنده عقب، پارک دوبل. انقدر تمرین کن که چشم بسته هم بری.

در اصل برای مهارت کامل، حداقل ۲۰۰ ساعت تجربه رانندگی لازمه! ولی برای قبول شدن یه مقدار تمرین کنید که ملکه ذهن بشه کافیه

یک عدد مشهدی هستم!مجازات آدم خیانتکار این نیست که کسی به او اعتماد نمیکند، بلکه اینست که خودش دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند!

میبینی توروخداچطورصحبت میکنن!! مشهدی هاگل هستن☺

شما هم امضاتون خیلی زیباست😉

یک عدد مشهدی هستم!مجازات آدم خیانتکار این نیست که کسی به او اعتماد نمیکند، بلکه اینست که خودش دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند!

ممنون،ولی اون ۶رنگه😐 امضای من۵تاقلبه که فقط تعدادعزیزانم هست،همین

اوه🤐

اممم ... 😰 ...  منم منظورم همون بود که خیلی زیباست که به یاد عزیزانتون هستین😐

یک عدد مشهدی هستم!مجازات آدم خیانتکار این نیست که کسی به او اعتماد نمیکند، بلکه اینست که خودش دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند!

بله بله فقط نظری که درموردمشهدی ها گفتم پس میگیرم😒

واقعا؟ چه بد

من عضو این جامعه نیستم ولی مخالف خشونت علیه این جامعه هستم


سوتی جالبی شد در کل😁. شاد و سربلند باشید

یک عدد مشهدی هستم!مجازات آدم خیانتکار این نیست که کسی به او اعتماد نمیکند، بلکه اینست که خودش دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند!

واقعا؟ چه بد من عضو این جامعه نیستم ولی مخالف خشونت علیه این جامعه هستم سوتی جالبی شد در کل😁. ...

نه بابا،خودمم مشدی هستم😎

سوتی؟!!

بااینکه متوجه منظورتون نشدم،ولی باشه باباشماخوبی🤣

شب خوش

وخدایی که بشددددت کافیست❣
نه بابا،خودمم مشدی هستم😎 سوتی؟!! بااینکه متوجه منظورتون نشدم،ولی باشه باباشماخوبی🤣 شب خوش

سوتی خودمو گفتم😁

شب خوش همشهری

یک عدد مشهدی هستم!مجازات آدم خیانتکار این نیست که کسی به او اعتماد نمیکند، بلکه اینست که خودش دیگر نمی‌تواند به کسی اعتماد کند!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش