بخاطر استرس زیاده.
منم استرسم زیاد بود با اینکه در جلسات تمرینی خوب بودم ولی موقع امتحان با افسر استرسم بالا بود دو بار رد شدم و دفعه سوم با ارفاق قبول شدم. الان موقع رانندگی اصلا نمیفهمم کی رسیدم خونه و از کدوم مسیر اومدم! همش حل میشه نگران نباشید
مادرم ۱۴ بار با افسر رد شد آخرش دیگه برگه اش جای منگنه جدید نداشت😁 الان بیا ببین چقدر راحت رانندگی میکنه و ماشین برمیداره مستقل شده.
وقتی گواهینامه رو گرفتی دیگه تمومه، هیچ جاش ننوشته دفعه چندم قبول شدی