2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوری؟؟؟؟

چای رو بریز توی آب جوش ..یکمم شیرینش کن..البته با شیر خیلی خوشمزس

توی کافه فک کنم نشاسته ذرت میزنن غلیظ میشه خیلی

‏چه می‌دونم،،،منم بار اولیه که دارم زندگی می‌کنم :)
چجوری دم کنم من دیشب گذاشتم تو فوری نیم ساعت جوشید ولی خیلی بد مزه شد اصلا مزه آب میداد با شیر چجوری ...

شیر رو میزارم گرم بشه..بعدش یه قاشق پر چای رو میریزم..میزارم یکم بجوشه وبعدش با عسل شیرینش میکنم...اگر نشاسته ذرت داری یکم بزن بهش خیلی غلیظش میکنه

‏چه می‌دونم،،،منم بار اولیه که دارم زندگی می‌کنم :)

هریه فنجون شیر یک الی دوتاقاشق ازپودرش بریز بزار روگاز هم بزن تاکه شیربجوش اومد دوباره یه هم کوچیک بزن سریع بردار همین اگه دوست داری شیرین باشه عسل نداری نبات نداری شکربریز

بی شک باران زیباترین نعمت خداست
ممنون گلم دوباره درست میکنم پس ولی ایندفعه با شیر با آب اوکی نبود

آره با شیر طعم بهتری داره

ولی خب چون میگن با شیر یکم چاق کننده اس..برای همین بعضیا با آب میخورن...ولی من برام چاقی مهم نیس چون با شیر و نشاسته عالیهههههههههه...یکمم زعفرون بزنننن واااااییییی😄😄😄

‏چه می‌دونم،،،منم بار اولیه که دارم زندگی می‌کنم :)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  10 ساعت پیش