اسفند۹۹ روز دوشنبه ساعت ده صبح هیچوقت یادم نمیره، دیگه اون آدم سابق نشدم💔 آرزوهام پودر شد، خدایا میبینی؟ من خیلی وقته مردم فقط جسمم اینجاست💔 ثانیه به ثانیه که میگذره قلبم بیشتر مچاله میشه💔مادرم اشک هامو که میبینه دلش میشکنه💔از بابام متنفرم که باعث این حال بدم شد💔 از خدا پرسیدن بدترین عذاب واسه یه انسان مظلوم چیه؟ گفت بال هاش شکسته بشه💔 امام حسین آخرین امیدم به توعه یادته چهل شب برات نماز شب خوندم به حرمت همونا نجاتم بده💔روزگار بدی رو میگذرونم برام دعاکنید شاید نفس یکی از شما حق باشه💔الان حاضرم همه چیزمو بدم فقط خوب بشم💔افسردگی لعنت بهت💔تا ابد حسرت دندونپزشکی شهید بهشتی موند رو دلم💔خدایا تروخدا😭😭😭باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود❤️ «چه بسیار تقدیرها که به تدبیرها میخندند»من این جمله رو زندگیش کردم💔 من خیلی وقته مردم فقط جسمم اینجاس🙃💔 ما همیشه از کسایی که دوسشون داریم ضربه میخوریم💔 شدم مثل دختر بچه ای که تنهایی با عروسکاش بازی میکنه💔 گاهی وقتا از تنهایی و شدت غم شده شش ماه اصلا از خونه بیرون نرفتم پس با من از تنهایی و غم حرف نزن💔 میگن دردی که تورو نکشه قوی ترت میکنه ولی من میگم میکشه ولی جوری که هر ثانیه میمیری💔 خدایا من از درگاهت با دل شکسته چشم گریون و قلب پراز درد نا امید و دست خالی برگشتم💔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
جدی بنظرت چرا حکمت چیه؟ من داداشم یکی و میخواست پدز دختره گفت غریبس... الانم باز یکی و میخواد پدر دخ ...
خب با کسی وصلت کنید که موافق وصلت با غریبه باشه
Eil1381 _تبریزقیزیم😊🍓به حکمت خدا دلبسپار تو مورو میبینی خدا پیچش مورو🤗میخوای تغییر کنی یک سال کتاب خوانی جز روتینت باشه اون وقت حسرت روزای بدون مطالعه رو میخوری مهم ترین درسی از زندگی گرفتم هیچی چیزی مهم تر از سلامت روان برای انسان نیست ، بحرانی ترین مسایل و مشکلات که پیش اومد یادت نره چند دیقه ای به تنفس دم و بازدم عمیق بپردازیم که خدایی نکرده دچار نشخوار فکری و افسردگی و به طبع اون پایین اومدن کیفیت زندگی دچار نشیم😍🍉بیاین بخندیم 😊جو سایت از غم و ناراحتی افسردگی خیانت به سمت شادی و خوشحالی و سرزندگی و تعهد سوق بدیم👌😊دارای حس ششم قوی🤪دوست دارم به درجه ای برسم خدا دوسم داشته باشه....خدایا از خودخواهی من حقیر بکاه به خداخواهیم بیفزا😔❤عالم محضر خدااست👌