2777
2789
عنوان

ازدواج فامیلی

333 بازدید | 24 پست

سلام

بچه ها کسی هست که ازدواج فامیلی کرده باشه؟؟ اینکه میگن اگه بخوان بچه دار بشن بچه هاشون مشکل پیدا میکنن یا مثلا آزمایشی هست که نشون بده؟

من از جنگ و دعوا خوشم نمیاد دوست دارم با همه دوست باشم🙂❤️                                                               💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من با پسرعموم ازدواج کردم خداروشکر بچه هامون مشکل نداشتن ازمایش هم ندادیم

شنیده بودم که مشکل پیدا میکنن 

چقدر عالی خوشبخت باشی عزیزم ❤️

من از جنگ و دعوا خوشم نمیاد دوست دارم با همه دوست باشم🙂❤️                                                               💫

پيامبر نهي كرده ازدواج فاميلي رو

در علم پزشكي هم به علت سنخيت ژنتيكي و مشكلاتي ك ايجاد بشع

ميگن حنما بايد ازمايش ژنتيك بدين..

بايد بگم ك در بعضي كشورهاي حوزه اروپا  ازواج فاميل غير قانوني هست چون ميگن مثلا اينگار خواهر برادر هستن..

ما مورد زياد داشتيم عم سمت همسرم هم سمت خودم

بعضيا سالمن بعضيا مشكل دارن متاسفانه

احتياط شرط عقله

💕

شنیده بودم که مشکل پیدا میکنن  چقدر عالی خوشبخت باشی عزیزم ❤️

همکار بابام با دخترعموش ازدواج کرد.

پسرش تو سن چهارسالگی تشخیص بیماری دوشن رو دادن( قبل اون بچه سالم بود).پدر از غصه بچه دق کرد.

بچه هم تا ۲۵ سال ببشتر عمر نکرد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792