مادرم نزدیک یائسگیشون هست. سینه مادرم یه کیست بزرگ در اورد. برد که نشون بده اب داخلش کشیدن دادن ازمایش گفتن کیست. سونو و مامو هم داد گفتن کیست. دکترش عوض کرد گفت نمونه بده نمونه که داد گفت ی توده هم داری. ممکن این توده بخاطر پریود نشدنش باشه و با پریود شدن محو بشه ؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
الان دیدم بالای سینه سمت چپ دخترم ۱۵ سالشه .استخون داره اندازه یه گردو .از چیه؟؟؟
خدا را قسم میدم به آبروی زینب مشکلم را حل کنه تا با دخترم به خوشبختی برسیم ..لطفا واسه حفظ آبروم و سلامتی دخترم دعا کنید محتاج دعام ..خدایا خودت هم قاضی هم شاهدم باش ..تو که از همه چی خبر داری .نزار با تهمت هاش دل من و دخترم خون بشه.به حضرت رقیه قسمت میدم کمکمون کن..
خانما یه سوال الان دیدم بالای سینه سمت چپ دخترم ۱۵ سالشه .استخون داره اندازه یه گردو .از چیه؟؟؟
وسط سینه نیست سمت چپش استخون زده بیرون
خدا را قسم میدم به آبروی زینب مشکلم را حل کنه تا با دخترم به خوشبختی برسیم ..لطفا واسه حفظ آبروم و سلامتی دخترم دعا کنید محتاج دعام ..خدایا خودت هم قاضی هم شاهدم باش ..تو که از همه چی خبر داری .نزار با تهمت هاش دل من و دخترم خون بشه.به حضرت رقیه قسمت میدم کمکمون کن..
خدا را قسم میدم به آبروی زینب مشکلم را حل کنه تا با دخترم به خوشبختی برسیم ..لطفا واسه حفظ آبروم و سلامتی دخترم دعا کنید محتاج دعام ..خدایا خودت هم قاضی هم شاهدم باش ..تو که از همه چی خبر داری .نزار با تهمت هاش دل من و دخترم خون بشه.به حضرت رقیه قسمت میدم کمکمون کن..
خدا را قسم میدم به آبروی زینب مشکلم را حل کنه تا با دخترم به خوشبختی برسیم ..لطفا واسه حفظ آبروم و سلامتی دخترم دعا کنید محتاج دعام ..خدایا خودت هم قاضی هم شاهدم باش ..تو که از همه چی خبر داری .نزار با تهمت هاش دل من و دخترم خون بشه.به حضرت رقیه قسمت میدم کمکمون کن..