2777
2789
عنوان

سوال

77 بازدید | 7 پست

سلام دوستان من 21سالمه.. یه ماهه تو اقدامم بعد 10 روز پریودیم عقب افتاد و هیچ خبری از پریودی نبود تست گذاشتم هاله کمرنگ افتاد رفتم آزمایش منفی بود باز دوباره بی بی چک گذاشتم خط کمرنگ افتاد بعد دوروز کمردرد شدید گرفتم و پریود شدم بنظرتون چیه باردارم یا نه مشکلیه؟؟  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آخه چرا بی بی چک خط میفتاد؟  

بی بی چک هم خطا داره  یا احتمالا مارکش خوب نبوده ولی آزمایش همیشه دقیق تره و خیال ادمو راحت میکنه  بار بعدم اقدام کن اگه دیدی باردار نشدی برو دکتر و خودتو چک کن 

سلام تا یکسال اقدام مجازه بعد از اون باید بری دکتر  چه خبره بابا یه ماهه اقدام کردی ۲۱ سالته&n ...

ن برای بارداری عجله ندارم ولی اخه میترسم علانم باشم... اخه بعضیا میگن شاید لقاح هنو انجام نشده ک آزمایش نشون نداده.. چون تو خانوادم پریودی هنگام بارداری سابقه داریم 

بی بی چک هم خطا داره  یا احتمالا مارکش خوب نبوده ولی آزمایش همیشه دقیق تره و خیال ادمو راحت میک ...

خدمم فه کردم ک مارکش اکی نبوده و مارک مختلف امتحان کردم ول بازم خط افتاد...  امکان داره کیست باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز