2777
2789
عنوان

سوال

77 بازدید | 7 پست

سلام دوستان من 21سالمه.. یه ماهه تو اقدامم بعد 10 روز پریودیم عقب افتاد و هیچ خبری از پریودی نبود تست گذاشتم هاله کمرنگ افتاد رفتم آزمایش منفی بود باز دوباره بی بی چک گذاشتم خط کمرنگ افتاد بعد دوروز کمردرد شدید گرفتم و پریود شدم بنظرتون چیه باردارم یا نه مشکلیه؟؟  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آخه چرا بی بی چک خط میفتاد؟  

بی بی چک هم خطا داره  یا احتمالا مارکش خوب نبوده ولی آزمایش همیشه دقیق تره و خیال ادمو راحت میکنه  بار بعدم اقدام کن اگه دیدی باردار نشدی برو دکتر و خودتو چک کن 

سلام تا یکسال اقدام مجازه بعد از اون باید بری دکتر  چه خبره بابا یه ماهه اقدام کردی ۲۱ سالته&n ...

ن برای بارداری عجله ندارم ولی اخه میترسم علانم باشم... اخه بعضیا میگن شاید لقاح هنو انجام نشده ک آزمایش نشون نداده.. چون تو خانوادم پریودی هنگام بارداری سابقه داریم 

بی بی چک هم خطا داره  یا احتمالا مارکش خوب نبوده ولی آزمایش همیشه دقیق تره و خیال ادمو راحت میک ...

خدمم فه کردم ک مارکش اکی نبوده و مارک مختلف امتحان کردم ول بازم خط افتاد...  امکان داره کیست باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز