2777
2789
عنوان

خرگوش

| مشاهده متن کامل بحث + 997 بازدید | 37 پست
خلقت خدا جاش وسط خونه زندگی نیست عزیزم  شما فیلمای هالیودم ببین ک برای زمان های لرد ها و تزار ...

من گفتـم ببریـد وسط خونـه نگهداری کنید؟! 

من گفتـم خرگوش نحس نیسـت.

اینـا همش خرافات و خزعبـله. 

بعلاوه شما خودت داری میگـی فیلـم... عزیزم فیلـم کجـا زندگی واقعی و واقعیـت کجا؟! 

رمال؟! 😂😂😂😂

اگه به رمال اعتقاد دارید پس طبیعیه فکر کنید خرگوش ام نحسـه دیگه. 

عزیزم اومـد نیومـد داره یعنی چی؟! اینـا همش خرافاتِ. 

همون‌طور که شانس داشتن و نداشتن و آدم خوش شانس و بد شانس خیلیا قبول دارن ،اومد نیومد هم هست ،ایرادم از حیوون نیست فقط باید دو چیز که نباید کنار هم باشن کنار هم میوفتن و این مناسب نباشه 

مثل روزای قمر در عقرب که خیلیا قبولش دارن ...

ممکنه شما قبول نداشته باشی یا هر چیزی ولی وقتی اثرشو دیدی تو زندگی کسی چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی 

احتیاط شرط عقله 

بعدم ما با حیوان دشمن نبودیم که بگیم از فلان حیوان بدش میاد ،نه اتفاقا مادر من کل غذا و آب و دون پرنده ها و گربه های اطراف خونمونو تامین می‌کنه 

حیوان مریض ببینه هم دامپزشکی می‌بره ولی در مورد خرگوش همیشه محتاط بوده !

🟠🟡🔴📢کامنت من ، نظر من برای استارتره ،باهام مخالفی ریپلای نکن چون اینجا کسیو ندیدم با حرفای یکی دیگه متحول شده باشه   📢🟠🟡🔵

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خرگوش واقعا شومه  برادرم یبار سنگ پرت کرده بود خورده بود ب ی خرگوش  مرده بود یک هفته تم ...

شوم؟! 

برادر شمـا زده خرگوش نگون بختُ کشتهههه بعد چـون تقاص پس داده خرگوش شومِ؟! 

همون‌طور که شانس داشتن و نداشتن و آدم خوش شانس و بد شانس خیلیا قبول دارن ،اومد نیومد هم هست ،ایرادم ...

من پرنـده داشتـم،کبوتـر داشتم،خرگوش داشتـم،گربه داشتم و..... هیچوقت هیچکدوم از بچـه هام برامـ بدبیاری نیوردـه و مطمئنـم همچین چیزی اصلا وجود نداره. 

همش برمیگرده ب ذهنیت خود آدم.اگه شما فکر بکنـی خرگوش برات بدشانسی میارـه پس قطعا میارـه. 

من گفتـم ببریـد وسط خونـه نگهداری کنید؟!  من گفتـم خرگوش نحس نیسـت. اینـا همش خرافات و خزعبـل ...

من ب رمال اعتقاد ندارم ولی انرژی منفیشون بله 

فیلمم از رو واقعیت میسازن 


برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.
شوم؟!  برادر شمـا زده خرگوش نگون بختُ کشتهههه بعد چـون تقاص پس داده خرگوش شومِ؟!

از قصد ب کشتن اون نزده 

ب جای دیگ میخاسته بزنه 


برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.
من پرنـده داشتـم،کبوتـر داشتم،خرگوش داشتـم،گربه داشتم و..... هیچوقت هیچکدوم از بچـه هام برامـ بدبیار ...

من نگفتم بد شانسی میاره 

کدوم کامنت من گفتم بد بیاری میاره ؟؟؟اصلا همچین چیزی دیدی ؟

ما خودمون از شما کمتر حیون نگه نداشتیم اگر بیشتر نباشه، به خاطر علاقه خانوادگیمون به حیونا اونم نه مثل خیلیا به قصد سرگرمی و تو قفس و با عقیم کردنشون، ما جاشم داشتیم بزرگ و امن و تمام مدت آزاد بودن منتها 

خرگوش به هر کسی نمیوفته ،چون دیدیم

حالا به شما اوکی بوده ،خداروشکر دستتم درد نکنه 

ولی ما ترجیح دادیم حیوانی که بزرگ میکنیم بتونیم دو روز بعد ببریم آزاد کنیم تو طبیعت یا ببریم بدیم کسی تا بچه داشته باشه 

چون حیونا بچه داشتن تو زندگیشون یه روال عادی و روتینه و نباید حیوانی رو از روال عادی زندگیش دور کنی 

🟠🟡🔴📢کامنت من ، نظر من برای استارتره ،باهام مخالفی ریپلای نکن چون اینجا کسیو ندیدم با حرفای یکی دیگه متحول شده باشه   📢🟠🟡🔵

عجب بهرحـال تاوان کشتـن خرگوشُ داده. 

این سایته مخالف رمالی و ایناس شگرداشون میزاره و طرفنداشون و اینکه بله تقاص داده 

مردم ادم میکشن تقاص نمیدن فرار میکنن. ولی خرگوش کشتن اونم غیر عمد این تقاصشه.

چون رو کلمه تقاص تاکید داشتین گفتم و الا بله کشتن حیوانات خوب نیس

برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.
خرگوش واقعا شومه  برادرم یبار سنگ پرت کرده بود خورده بود ب ی خرگوش  مرده بود یک هفته تم ...


حقیقت ما بابام پرنده زینتی دوست نداشت نگه داره چون اونا رو نمیشه آزاد کرد تو طبیعت دووم نمیارن 

ولی یه سری مرغ مینا گرفت ،که از جنگل گرفته بودنش پرهاشو کنده بودن ،بابام خریدش آورد تا پراش بزرگ شن نگه داشت بعدم ولش کرد 

ما حیونن تا آخر عمر پیش خودمون نگه نمی‌داشتیم هیچ وقت 

اخریشم یه اردک بود که بردن دانش روستا الان یه عالمه بچه داره 😁

🟠🟡🔴📢کامنت من ، نظر من برای استارتره ،باهام مخالفی ریپلای نکن چون اینجا کسیو ندیدم با حرفای یکی دیگه متحول شده باشه   📢🟠🟡🔵

من نگفتم بد شانسی میاره  کدوم کامنت من گفتم بد بیاری میاره ؟؟؟اصلا همچین چیزی دیدی ؟ ما خودمو ...

گفتـم اگر فکر بکنید. 

مثال زدم. 

متوجهــی؟! 

اوکی عزیزم اعتقادات ما فرق دارـه هیچ مشکلی ام نیست. 

شما فکر کن اومـد نیومـد داره. 

حقیقت ما بابام پرنده زینتی دوست نداشت نگه داره چون اونا رو نمیشه آزاد کرد تو طبیعت دووم نمیارن  ...

من هیچ حیوونی برا نگهداری خوشم نمیا 

حتا طوطیا 

مرغ مینام خوب نیس. الان خانومه میاد میگ ب مرغ مینا توهین نکن 😂

برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.
این سایته مخالف رمالی و ایناس شگرداشون میزاره و طرفنداشون و اینکه بله تقاص داده  مردم ادم میکش ...

عزیزم من نه به رمـالی و نه به جادو اعتقاد دارم. 

اونـی ام ک آدم میکشـه این دنیا تقاص نده اون دنیا باید جواب پس بده. 

گفتـم اگر فکر بکنید.  مثال زدم.  متوجهــی؟!  اوکی عزیزم اعتقادات ما فرق دارـه هیچ ...

از اولم این من نبودم که اومدم ریپلای کردم و گیر به اعتقادات شما دادم، 

شما خودت بودی ...

خودت میای گیر میدی 

خودتم میگی اوکی و فلان !!! 

وقتی نمیتونی جواب بدی از اول بحث شروع نکن 

🟠🟡🔴📢کامنت من ، نظر من برای استارتره ،باهام مخالفی ریپلای نکن چون اینجا کسیو ندیدم با حرفای یکی دیگه متحول شده باشه   📢🟠🟡🔵

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز