من نگفتم بد شانسی میاره
کدوم کامنت من گفتم بد بیاری میاره ؟؟؟اصلا همچین چیزی دیدی ؟
ما خودمون از شما کمتر حیون نگه نداشتیم اگر بیشتر نباشه، به خاطر علاقه خانوادگیمون به حیونا اونم نه مثل خیلیا به قصد سرگرمی و تو قفس و با عقیم کردنشون، ما جاشم داشتیم بزرگ و امن و تمام مدت آزاد بودن منتها
خرگوش به هر کسی نمیوفته ،چون دیدیم
حالا به شما اوکی بوده ،خداروشکر دستتم درد نکنه
ولی ما ترجیح دادیم حیوانی که بزرگ میکنیم بتونیم دو روز بعد ببریم آزاد کنیم تو طبیعت یا ببریم بدیم کسی تا بچه داشته باشه
چون حیونا بچه داشتن تو زندگیشون یه روال عادی و روتینه و نباید حیوانی رو از روال عادی زندگیش دور کنی