2777
2789
عنوان

خرگوش

| مشاهده متن کامل بحث + 997 بازدید | 37 پست
عزیزم من نه به رمـالی و نه به جادو اعتقاد دارم.  اونـی ام ک آدم میکشـه این دنیا تقاص نده اون د ...

ماهم اعتقاد نداریم 

گفتیم اون خرگوشی ک میاریم خونه صددست چرخیده شاید وردی چیزی روش خوندن 

هرچند توهمات و خرافات ولی بار و انرژی منفی میارع 

و......

برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.

من چند ساله دارم هیچ نحسی نداشته 

نحسی اینه که بی مسئولیتی حیوونی که زادگاهش اینجا نیست و تو طبیعت ایران تلف میشه را آزاد کردی 

برای چی فرشا نجس شده 

مگه حیوون جایگاه و دستشویی نداره ،روی فرش بره که موی کف پاش از دست میده و زخم میشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خرگوش واقعا شومه  برادرم یبار سنگ پرت کرده بود خورده بود ب ی خرگوش  مرده بود یک هفته تم ...

شاید کارمای زدن حیوون بیگناه رو پس داده خیلی ربطی به خرگوش بودنش فک نکنم داشته باشه

روزی به خودت می‌آیی و میبینی هر چقدر برای  بودنش جنگیدی او برای نبودن تلاش کرد هر چقدر برای جای خالی‌اش جنگیدی او برای نیامدن تلاش کرد ... از یک جایی به بعد  میفهمی که باید کنار آمد با خودت با نبودنش با جای خالی‌اش با نخواستنش! از یک جایی به بعد باید بفهمی که هر چیزی با تلاش نتیجه میدهد الّا عاشقی!

منم خرگوش خریدم 

یعنی هر روز یک بلای خیلی بزرگ از سرم زد میشد 

آخرش دادمش رفت واقعا نحس بود منکه اعتقاد نداشتم ولی باور کردم 

و قسم به نور،وقتی از زخم هایت وارد میشود،تا غم در آغوشت نگیرد...
عزیزم من نه به رمـالی و نه به جادو اعتقاد دارم.  اونـی ام ک آدم میکشـه این دنیا تقاص نده اون د ...

گفتگو با شما باعث شد برم سرچ کنم ک ب صفحاتی رسیدم 

اگر ب قران اعتقاد داشته باشی ی چیرایی در مورد برخی حیوانات گفته 

برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.
عجب بهرحـال تاوان کشتـن خرگوشُ داده. 

اگرم ب امام علی اعتقا داری چنین حدیثی داره و اگر نداری ک هیچ

برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.
شاید کارمای زدن حیوون بیگناه رو پس داده خیلی ربطی به خرگوش بودنش فک نکنم داشته باشه

بقیه کامنتا بخونین

برایِ اصیل بودن کافی ست که دروغ نگویی، آغازِ اصالتِ خوب همین است که نخواهی چیزی باشی که نیستی.
من نگفتم بد شانسی میاره  کدوم کامنت من گفتم بد بیاری میاره ؟؟؟اصلا همچین چیزی دیدی ؟ ما خودمو ...

منم همین فکرو کردم رفتم نرمو دادم ب کسی .گغتم‌حیون ک‌نمیفمه میل جنسیشو نادبده بگیره . جفت میخاس شدید.یبار گرفتم خونمون پر بچه خرگوش شد . نرمو‌دادم کسی رایگان اونم لوپ نژاددار بعد یکماه جنازش عکس داده.از دغصه دارم‌میمیرم. میگم نکنه پوستشو میخاستن کشتن اخه ب اون درشتی سالنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز