سلام بچه ها . من ی چن وقت خرگوش داشتم .
از وقتی گرفتمش بد بیاری داشته برام ..
اونقد ک دیگ مامانو بابامو راضی کردم فرشا رو بشورین یوقت بخاطر ادرارش شاید کمتر بشه این مشکلام
خیلی چن ماهه زندگیم گره خورده بهم .
من قبلا هم خرگوش داشتم ولی بد نمی اورد سر همین اینم گرفتم ولی متاسفانه از وقتی گرفتمش و ازادش کردم هنوز زندگیم گره خورده . کسی میدونه برا رفع نحسی خرگوش دیگ چیکار کنم؟