بچم 4ماه و ده روزشه.. بهش شیرخشک ببلاک میدم هر دو ساعت 60سی سی درست میکنم ک ب زووور میخوره اول با ولع دهنشو باز میکنه ک بخوره بعد نمیخوره با زبونش هلش میده بیرون.. دو روزیه براش لعاب برنج درست میکنم قشنگ همشو میخوره! میشه شیر نخوردنش واسه این باشه ک طعم شیرو دوست نداره؟ اگه آره ي شیرخشک ک هم خوشمزه باشه هم وزندهی خوبی داشته باشه معرفی کنید لطفا