2777
2789
عنوان

افسردگی

135 بازدید | 18 پست

بچه ها بنظرم نامزدم دچار افسردگی شده، به من میگه برو از زندگیم ولی دوستت دارم میگم چرا برم میگه آنقدر ناراحتت کردم دیگه توانایی ندارم هر بار ناراحتت میکنم انگار به قلبم چاقو میزنن، استرس میکشم از ناراحت کردنت دیگه تحمل استرس رو ندارم

کسی بود که اصلا استرس نداشت انگار جمع شده یکهو منفجر شده استرسش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم اینطوریم بعضی وقتا با کسایی ک دوسشون دارم حرف نمیزنم ک دلشونو نشکنم ک ی غم ب غماشون اضافه نکنم:) 

نامزدتو عمیقا درک میکنم... 

حس بدیه ک ادم فکر کنه داره ب بقیه اسیب میزنه درحالیکه بقیه اسیب نمیبینن بیشتر خودشون ضربه میخورن

باس بمونی کنارش اگ دوست داره واقعا تلاششو برا خوب شدنش میکنه 

هرچند با خودت کنار بیای عشق کشکه و تنهاش بزاری بهتره ب عنوان ی افسرده میگم 

وگرنه ی افسرده هم ع تو می‌سازه 

ک حسی ک باهاش داری و دیگ با خودشم نمیتونی تجربه کنی چ برسه ی ادم دیگ

حال نامزدت خوب نیس احساس تنهایی میکنه بهش نزدیک شو روحیه بده بهش بگو ک ارزشش زیاده و همیشه پشتشی و هیچوقت تنهاش نمیزاره از خوبی ها و لحظات خوشی که باهم داشتید براش بگو و سعی کن بهش حس ارزشمند بودن بدی خیلی تاثیر داره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792