2777
2789
چ خوش شانس. اشتی نکن تا برات ی تیکه طلا بیاره😂


همچین خوش شانسم نیستم یه مشکلی برام پیش اومد جونم در اومد تازه هنوز دارم یه نفس میکشم( حتی فامیل فک می‌کنن من هیچ مشکلی ندارم و در آسایش کاملم اما یه مشکلی پیش اومد من فقط زجه میزدم تو حموم وقتای تنهایی حتی با شوهرمم نمیتونستم حرف بزنم)

خخ حتما که آورده اینجوری نیس که همش طلا برام بیاره میگه ویترینم می‌خوام پر باشه یه شاخه گل اگه بیاره😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم طلات مبارک باشه به شادی استفاده کنی ممنون بابت تاپیکت کامل محاسبه ی طلارو یاد گرفتم😃😍

قربونت منم 

ولی نتیجه ای که گرفتم قبل هرکاری با دونفر که سر رشته دارن مشورت کنم ☺️

الان اون۷درصدکه میگین کجای فاکتورنوشته میشه بگین. کلا سودرونوشته ۱۵درصد.۷درصدش کجاست؟



نمینویسن.قانونشونه.سود رو ننوشته۱۵درصد اجرت ساخت ۱۵درصده.سود طلافروش۷درصدِ




💚در چشم کسانی که پرواز را نمیفهمند هر جه اوج بگیری کوچکتر خواهی شد💚
بهم مبگی چقد اجرت گرفته چقد مالیات چقد پول خالص طلا میشده

گرمی ۳۱۰۰ازت گرفته طلاقیمت پایه ۲۴۵۰هستش یعنی برای هرگرم حق اجرت وساخت وبقیه چیزها گرمی ۶۵۰ازتون گرفته یعنی ۶۶۳۰ هزارحق اجرت وساخت ازشماگرفته شماالان این طلاروبخوای بفروشی ازتون برمیدارن۲۳۸۸۰تومان بله ازشمایکم زیادگرفته

اسمم سمیراس یه دختردهه هفتادی مادرسه تادسته گل خداروشکربابت داشته هام

بچه ما یه النگو گرفتیم ۳.۷ گرم.

طلا هم ۲۴۸۵ بود.

شد ۱۲۷۰۰‌.

به نظرتون خیلی زیاد گرفت ازمون؟

چون قسطی میده ما میریم همیشه ازش می‌گیریم.

الان حساب کردم یه تومن اضافه گرفته.

به نظرتون دیگه ازش نگیریم؟

آخه جایی قسطی نمیدن بدون چک.

اگه کلا نداد هم برم ازش شکایت کنم؟ اگه واقعا این کار و کرده باشه حرومش بشه چون پول زحمتکشی بوده که خ ...


عزیزم درست حساب کرده برات شما طلای نو خریدی اما کاربر رادین طلای دست دوم خریده شما باید اجرت بدی چون نو بوده ایشون نامیده چون دست دوم خریده

فرمول محاسبه طلای نو دست دوم رو واست می‌زارم راحت حساب کن

هزینه کل طلای دست دوم میشه میزان گرم طلا به اضافه ۷ درصد( گاهی درصد کمتر طلافروش میده)   نتیجه هر چی شد ضربدر مقدار خام طلا

برای خریدن طلاب دست دوم کافیه بپرسی از فروشنده که طلای دست دوم یعنی بدون اجرت داره اگه داره چند درصد میده اگه ۷ یا زیر هفت بود بخر اما بالای ۷ خوب نیست

طلای نو اگه خواستی حساب کنی میشه گرم طلا + میزان اجرت به درصد + ۷ درصد سود فروشنده نتیجه هرچی شد ضربدر مقدار خام طلا میکن

الان شما ۹.۷۵۰ گرم طلا خریدی اگه دست دوم مبخریدی میشد

هفت درصد + 9.750 حاصلش  ضربدر 2520 که میشه

 26289900

اما طلای نو 7%+15%+9.750 نتیجه هرچی شد ضربدر 2520 که میشه

 30233385

مالیات هم که کلا حذف شده

ضمنأ فقط میزان اجرت رو توی فاکتور می‌نویسن نه سود فروشنده رو پس میبینی بهت یه کوچولو تخفیف هم داده

من جای تو بودم طلای دست دوم می‌خریدم چیزی حدود 4 میلیون اگه دست دوم مبخریدی سود داشت واست چون اجرتش رو قبلاً نفری که خریده بوده داده و شما نیازی نیست دیگه اجرت بدی فقط سود فروشنده رو میدی

متوجه شدی ؟


مهربونا من امروز نیت کردم تا نیمه شعبان خدا حاجتمو بده دعام کنین  میدونم بالاخره به حاجتم میرسم می‌دونم خدا حاجت روام میکنه   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز