2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم  کلا ازت ۲۲درصد باید میگرفت ۱۵درصد زده اجرت ساخت ۷درصد هم سود هرگرمش هست پول طلات میش ...

غیر مستقیم  حساب کرده که شده ۳۰/۲۳۰تومن 


یکسره و مستقیمش  میشه ۲۹/۹۷۰تومن 

سلام ببخشید از کجا فهمیدی که ۶ درصد سود بوده و ۱ درصد مالیات؟

۱۵ درصد اجرت شده ۷ درصد سود طلافروش ، بعد درستشو نوشتم .

چون خودم هرچی خریدم ۱ درصد مالیات هم داشت فکر کردم این هم داره ولی توی محاسبه دومم دیدم برای این خانوم ۱۵ اجرت ۷ سود حساب کرده

فک نکنم

آره اون سیاه ها ، سیاه قلم میشه و مثل نگین از وزن طلا کم میشه. من این موضوع رو از پیج یک طلا فروش تو اینستا فهمیدم و همه کامنت گذاشته بودن که موقع فروش از ما هم کم کردن

به داستان زندگی هیچکس نخند ، راه طولانیه .... و هنوز داستان زندگی تو هم تموم نشده 👣👣👣

[QUOTE=319742780]☹️☹️☹️😮‍💨😮‍💨😮‍💨[/QUOTEپس خیلی ضررکردی .جدامنم نمیدونم سرویس سیاه قلم اون سیاهاشومیتراشن☹️☹️☹️☹️ازوزن طلاکسرمیشه پس مثل طلای آبی فیروزه ای که اون فیروزه هاشومیتراشن سیاه قلم روهم میتراشن.تجربه خوبی شدبرات که دیگه طلای نونخری فقط مستعمل تمیزبخر

بپرس گلم🌺


پرسیدم 

میگه سرتو کلاه نذاشته درست حساب کرده 

شما سه ملیون و هفتصد پول اجرت ساخت دادید ( گفت این کارا اجرت بالاس همینقدر هست اجرتش ) 

دو و دویست درصد طلافروش 

بیست و چهار و پونصد هم تقریبا پول طلاتون شده 

روهم رفته شیش تومن دادید برا اجرت درصدش

اگه یه مستعمل کهنه میخریدی همون سه و هفتصد و نمی‌خواست بدی یا مدلهای ساده تر مثلا شاید یک و خورده ای میشد که بنظرم اگه بخوای استفاده کنی اون سه و خورده میدی یه چیز قشنگ میخری لاقل طلا جنبه زینتی هم داره دیگه

اگه یه مستعمل کهنه میخریدی همون سه و هفتصد و نمی‌خواست بدی یا مدلهای ساده تر مثلا شاید یک و خورده ای ...

قربون دستت بعله منم دنبال قشنگی هم بودم

عزیزم شما که سوال کردین میشه ازشون بپرسی ایا موقع فروش سیاه قلمش کسر میشه ؟نه؟

قربون دستت بعله منم دنبال قشنگی هم بودم عزیزم شما که سوال کردین میشه ازشون بپرسی ایا موقع فروش سیاه ...

بله سیاه قلم موقع فروش سوزونده میشه

اما میگه این دستبند شما سیاه قلم نداره اون ابکاریشه که تو وزنش تاثیری نداره

میگه الکی نیست که اجرتش بالاس 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز