نمیدونم چرا فامیلای نزدیک نکاهشون یحور شده
چند روز پیش عروسی فامیل دور دعوت بودیم نرفتم
هی میگفتن چرا نیومدی
همش میگن چرا ازدواج نمیکنی
مامان و مادربزرگم پشت تلفن همش از مجرد بودن من میحرفن
ولی خدایی نگاه بعضیاشون با حس ترحم هست واقعاااا چرااااا آخه 😔
خیلی حال روحیم بده
دیگه دوست ندارم مهمونی و توی جمع برم
31 سالمه لیسانس پیراپزشکی و پشت کنکوری مجدد
ظاهرم خوبه خواستگار بوده اما قسمت نشده
(درمورد رشتم و کنکور مجدد نپرسید🤗)