بدون توضیح دادن ترکش میکنی
فقط بهش بگی منتظرم نباش (قبلشم ی مدتی نبودم و خیلی بهم پیام داده بود ولی وقتی برگشتم گفتم بهش دیگه منتظرم نباش
و در طول یک ماه بی خبری، ی بار پیام داد چون دید روبیکا انلاینم گفت خداروشکر ک سرگرم و خوشی
ی بارم تو اینستا پیام دادگفت حالت خوبه؟
هیچ کدومو جواب ندادم
ب نظرتون من براش مهمم یا ن؟