2777
2789
دیونه بشی اشکال نداره بدبخت چی ... ببین منم راه تورو رفتم که بهت گفتم

راه روش اصولیشو نرفتید همه جا گفتن و نوشتن که نباید سر خود کاری در این مورد انجام بدید بقول خودت بدبخت میشید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


راه روش اصولیشو نرفتید همه جا گفتن و نوشتن که نباید سر خود کاری در این مورد انجام بدید بقول خودت بدب ...

برا چیز بدی حس نمیکنی ترو جون جدت بگو یه کلمه.

صحبت از ماندن یک عُمر بماند به کنار ...قدر نوشیدنِ یک چای بمانی کافیست 🕊🙃
نه فلسفش زیاده به منم استادم یاد داده

او 

شما استادتون کی بود. 

☆↪خدا همیشه با منه/שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד/تاریخ تولدم واقعی نیس توجه نکنید /کاربری دست دو نفره~

تو پستای خودت نوشتم یا بقیه؟ میشه اسکرین بدی 

نه تاپیک یکی دیگه بود،،باید بگردم تو اعلاناتم ،

عزیزم صددرصد نمیگم ،ولی من چون عکس پروفایلا

تو ذهنم میمونه حس کردم خودتی ،انقدر حالم اون روز 

بد بود،شاید به خاطر این چیزی گفتی

بله به درجه اگاهی ک برسی خدا برات فعالش میکنه

مگه اون چشم برزخی نبود که خدا فعالش میکرد

☆↪خدا همیشه با منه/שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד/تاریخ تولدم واقعی نیس توجه نکنید /کاربری دست دو نفره~

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز