دوستان من مربی مهد کودکم لطفا کسایی ک بچه هاشون مهد کودک بردن سال های پیش بیان بگن مهد کودک چه برنامه ای براشون اجرا کرده بود و بقیه همک فرزند مهد کودکی نداشتن بیان نظرشون بگن که چیکار کنیم برا بچه ها ک یه شب خاص باشه مثلا ما یه تالار رزرو کردیم براشون از ساعت۵ تا ۹ شب هست و شام و میوه برای پذیرایی میدیم و مادر بچه ها هم حضور داره حالا چیکار کنیم که بهشون خوش بگذره؟؟