2777
2789

نباید جسم سنگین برداری 

خم نشی 

روی صورتت نخوابی

سرت رو صاف نگه داری ک بنظرم اگه تو این دوره یه گردنبند طبی ببندید خیلی خوب میشه

دست هم ب دماغت نزنی 

چسب هم تا شش ماه یا یکسال بزنی ک خوب جابیفته 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هیچپوقت تو زادولد خدادادی دست نبرید  برای همینه ک کفرات زده بهمون

چه ربطی داشت اونوقت

یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
نباید جسم سنگین برداری  خم نشی  روی صورتت نخوابی سرت رو صاف نگه داری ک بنظرم اگه تو این ...

من دکترم گفت شیش ماه بزن ک زدم بعدش گفت نزن دیگه نزدم ولی جسم سنگین برنمیدارم جارو نمیزنم گهگاهی آشپزی میکنم و ظرف میشورم اونم برای خودم فقط چون کارمندم خونه گرفتم  بعدشم تا الان ک 9 ماه صاف خوابیدم از این ب بعدم تا ی سال میخوابم بنظرت کفایت میکنه بینیم افتاده نمیشه 

من دکترم گفت شیش ماه بزن ک زدم بعدش گفت نزن دیگه نزدم ولی جسم سنگین برنمیدارم جارو نمیزنم گهگاهی آشپ ...

خوب میتونی صاف بخوابی من ۲ هفته س عمل کردم همش به پهلو میخابم

یادتـــ باشـد بخـوابـمـ ڪہ آمـدے بیـدارمـ ڪنے تا ببـوسمتـــ "پــــــــــــــــــدر🖤"
تا یکسال مراقبت کن دکتر میگه تا شش ماه اما هر چی بیشتر مراقبت کنی بهتره 

اره تا الان ک شدید مراقبت کردم ولی چسب و بعد شیش ماه قط کردم چون ورم میکرد میزدم بنظرت اشتباه نکردم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز