داشتم دخترمو میخابوندم یه دستی نتونستم تایپ کنم دلمم نیومد گذر کنم الان دیگه خوابید خداروشکر
تاپیک قبلی رو کامل خوندم بسیار مادر مهربونی هستی
این بی تابی هاش بخاطر چند روز نبودنت بوده که نشانه ی خوبیه یعنی به راحتی میتونی چنان وابسته ودلبسته ش کنی که سرویس رفتی بیاد پشت در وایسته مثل همین دختر ۲۰ ماهه من
ان شالله هر قدمی که برای بچه هات برمیداری خدا انرژی مثبتشو برگردونه به زندگیت
و نکته اخر یه گوشتو در کن یکی رو دروازه ادم وراج حرف زیاد میزنه تو ارژیتو صرف این افراد نکن صرف همسر وبچه هات کن
💐💐🌺🌺