2777
2789
عنوان

بچه همسر

| مشاهده متن کامل بحث + 939 بازدید | 41 پست
😑خاااک بر سرش

اره بخدا انقد بچه باهوش و خوشگل و با محبتیه که من میگم ایشاله بچه دیگمونم مثل داداشش شه تو همه لحاظ موندم چطور دلش اومد بچه شیرخوارشو بندازه وقتی شوهرم تعریف میکنه گریم میگیره بخدا شوهرم انقد ادم خوبیه از وقتی ازدواج کردم هیچوخت بین منو بچه فرق نزاشته خیلی ادم با منطقیه همیشه درکم کرده و منو دلداری میده موندم چجوری بچه رو ول کنی و بری

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره بخدا انقد بچه باهوش و خوشگل و با محبتیه که من میگم ایشاله بچه دیگمونم مثل داداشش شه تو همه لحاظ ...

بعضیا بی لیاقتن، بی لیاقت. آخرشم سنش که یکم رفت بالا و دیگه خریداری نداشت عین دستمال کاغذی میندازنش کنار. اونوقت یاد بچه هاش میفته. مثل یکی از همسایه های ما

 💫 Que sera, sera 💫🧚‍♀️  خدایا من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی..🤍🕊️

❤🌹

داشتم دخترمو میخابوندم یه دستی نتونستم تایپ کنم دلمم نیومد گذر کنم  الان دیگه خوابید خداروشکر

تاپیک قبلی رو کامل خوندم  بسیار مادر مهربونی هستی

این بی تابی هاش بخاطر چند روز نبودنت بوده که نشانه ی خوبیه یعنی به راحتی میتونی چنان وابسته ودلبسته ش کنی که سرویس رفتی بیاد پشت در وایسته مثل همین دختر ۲۰ ماهه من

ان شالله هر قدمی که برای بچه هات برمیداری خدا انرژی مثبتشو برگردونه به زندگیت

و نکته اخر یه گوشتو در کن یکی رو دروازه ادم وراج حرف زیاد میزنه تو ارژیتو صرف این افراد نکن صرف همسر وبچه هات کن

💐💐🌺🌺

تو دنیای علی کریمی ها تو وحید شمسایی باش 🌸غدیری ام🌸فقط حیدر امیرالمومنین هست🌹خیبر خیبر یا صهیون👊

مامان اصلی کسی هست که بچه رو بزرگ می کنه و از آرامش و آسایش خودش میزنه  کسی که به هر دلیلی میر ...

اونم بخاطر هوس خودش شوهرم میگفت من اولش چون وضعم خوب نبود گفتم تا دوسالی بچه نیاریم به اسرارش ماشین فروختن تا زنه  بچه دار شه میگفت حتی لگن میزاشتم زیرش تو بارداری میگفت انقد زحمت کشیدم مثل بقیه بی عاطفه نبودم ازین کارا دل ادم میسوزه 

بعضیا بی لیاقتن، بی لیاقت. آخرشم سنش که یکم رفت بالا و دیگه خریداری نداشت عین دستمال کاغذی میندازنش ...

بخدا رفته بود عشق و حالشو کرده بود بعد اینکه ما ازدواج کردیم ادم فرستاده بود که میخام برگردم مادرشوهرمم فحشش داده بود خالشو ک تا الان هرجا بوده الانم بره گم شه 

داشتم دخترمو میخابوندم یه دستی نتونستم تایپ کنم دلمم نیومد گذر کنم  الان دیگه خوابید خداروشکر ...

قربونت عزیزم من از اول که قبول کردم میخاستم مادر واقعی باشم ولی کسای مثل مادرشوهرم خیلی حرفا زدن که بچه رو میزنی یا هزار تا چیز دیگه من با خدا احد بستم که مثل بچم باشه کمتر از بچم بهش محبت نکنم ایشاله خدا هم بهم کمک کنه بدون عقده و بدون اینکه از زندگی زجر بکشه بزرگش کنم

بخدا رفته بود عشق و حالشو کرده بود بعد اینکه ما ازدواج کردیم ادم فرستاده بود که میخام برگردم مادرشوه ...

دقیقا میخواستم همینو بهت بگم که وقتی دوست پسرش اینو نگیره و شوهر پیدا نکنه از حسادتش باز سرو کلش دور و بر زندگیت پیدا میشه، بعد گفتم ولش کن شاید طرف استرس بگیره. حالا خوبه شوهرت عاقله و مادر شوهرت حسابشو رسیده.

خیلی بی شعور و بد ذاتن

 💫 Que sera, sera 💫🧚‍♀️  خدایا من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی..🤍🕊️

دقیقا میخواستم همینو بهت بگم که وقتی دوست پسرش اینو نگیره و شوهر پیدا نکنه از حسادتش باز سرو کبش دور ...

اره برای منم پیش اومد ولی انقد اینارو زجر داده که حتی یه تیکه لباس به بچه نداده موقعی که از خونه انداخته بیرون انقد سختی دیدن شوهرم میگه اگه تو هم نبودی من هیچوخت حاضر نمیشدم دوباره برگردم چه برسه الان که هستی

مامان اصلی کسی هست که بچه رو بزرگ می کنه و از آرامش و آسایش خودش میزنه  کسی که به هر دلیلی میر ...


مادر اصلی اسمش روشه عزیزم 

قرار نیست همیشه خوب باشه 


اما خب شما فکر کن نوشتم مادر بیولوژیکی بچه ❤️

با فنجانی چای هم میتوان مست شد! اگر اویی که باید باشد، باشد💜
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز