2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 253 بازدید | 22 پست

نری بهتره... ی اتاق اجاره کنی خیلی بهتره... همون ی زره احترام بینتون میره.... من میتوستم برم خونه مادرشوهرم اما اصلاحوصلشو نداشتم واخلاقش  رک... ی اتاق  اجاره کردیم راحتیم سخت میگذراه ولی ارامش هست شکرخدا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من فقط بخاطر خونه و زندگی داشتن و راحت زندگی کردن و مستقل بودن قبول کردم با یه پسر ۱۲ سال بزرگتر که ...

ببخشید دوست داشتن چی!؟سخته اگه حداقل اندکی دوست داشتن هم نباشه

خدا خیرتون بده برای سلامتی و ظهور امام زمان عج صلوات بفرستید. و اگه راضی بودید برای آرامش و عاقبت بخیر شدن خانواده ام دعا کنید.                     هر گنه کاری، آینده ای دارد؛ و هر پرهیزگاری ،گذشته ای.     #قضاوت-ممنوع.... هرکسی لایک میکنم حتما براش صلوات میفرستم.
والا بخدا اونم میگه یه سال یا شایدم بیشتر با خانوادم بمونیم دوست دارم خانومم پیش خانوادم باشه بعدش خ ...

خوشبحالت ولی ما خبر دارن:(

و اصلا نمیدونم چیکارکنم خیلی میترسم از زندگی با عمم

آخرشو خوندین. ؟  گفتم درست ترین کار بوده خیلی باهاش حالم خوبه تو تاپیکامم گفتم تنها کسیکه انق ...

اره گلی جان خوندم. گفتید درست ترین ولی ادامه جمله قبل بود چنین سوالی برام ایجاد شد.

سعادت نداشتم تاپیکهاتون بخونم مهربون.

خداروشکر عزیزم، خوشحالم براتون. پایدار و پر از خوشی باشه کنار هم بودنتون.

خدا خیرتون بده برای سلامتی و ظهور امام زمان عج صلوات بفرستید. و اگه راضی بودید برای آرامش و عاقبت بخیر شدن خانواده ام دعا کنید.                     هر گنه کاری، آینده ای دارد؛ و هر پرهیزگاری ،گذشته ای.     #قضاوت-ممنوع.... هرکسی لایک میکنم حتما براش صلوات میفرستم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای شوهر

sisi_7887 | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792