2777
2789
عنوان

جنایت بزرگ

203 بازدید | 16 پست

دخترخالم تاره دهمو تموم کرده، ۱ ماه پیش خبرمون شد خواستگار براش اومده ۱۵،۱۶ سالشه الان میگن میخوان عقدش کنن به یکی که ۱۲ سال از خودش بزرگتره

نه اینکه تو روستا باشن تو شهرن، مامان و باباهاش هردو بالای ۲۰ بودن ازدواج کردن

هرچی میگیم این بچست هنوز نمیفهمه اصلا انگار نه انگار میگه عاشق شده

خب حداقل صبر میکردین این هنوز جهزیه هم نداره😐😐

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختره خودش انتخاب کرده؟

اره

ولی خب این هنوز بچست دقیق نمیفهمه

چرا فکر میکنن بزرگه، کاش حداقل بعد کنکور عقد میکرد

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
دیگه شده انشاللع با شادی و خوشبختی و ارامش زندگی کنه و پشیمون نشه و روز به روز موفق تر و شاد تر شه

ان شاءالله

ولی من خیلی نگرانشم..

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
وقتی عاشق شده چی کار کنن؟ با پسره فرار کنه خوبه؟

پسره اگه دوسش داره باید صبر کنه دختره درسش تموم بشه

خانواده که مخالف نیستن که بخواد فرار کنه

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
عاشق چی شده خب منم این سنی عاشق نوه عمه ننم شده بودم عین اسب زل میزدم بهش. یادم میاد دلم میخواد خودم ...

اصن این سن یه هورمونی ترشح میشه که نا خودآگاه به پسرا جذب میشی.. بعد ۲۰ میفهمی چی به چیه خوب و بد چیه

میبینی؟ لباسهایی هستند که راه میروند دروغ می گویند ، عاشق میشوند و می میرند. کمتر لباسی آن بیرون است که درونش انسان وجود داشته باشد به راستی که این دنیا يك رختکن بزرگ است.
پسره اگه دوسش داره باید صبر کنه دختره درسش تموم بشه خانواده که مخالف نیستن که بخواد فرار کنه

دخترا تو این سن اصرار به عقد دارن. ی احساس خاص بودن بهشون دست میده. شک نکن خانواده رو تحت فشار گذاشته. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش