2777
2789
پرسیدم ازت جواب ندادی ماه تولدم اول اسمم آشتی یا طلاق ثبت نهایی میشه؟ بگو دیگه

رضایت عاشق از معشوق باعث گشایش بیشتر مشکلات میشه و رضایت را در زندگی ایجاد میکنه، مدتیه در روش عشق ورزی خود و هدفتان دچار شکو تردید شدی،توکل به خدا کن، صبر کلید همه ی موفقیت‌هاست، از خدا در این زمینه کمک بخوا و از نازو کرشمه دلدار ناراحت نشو 

➰ آخه تو چی میدونی ازم که*رو تنم جای چنگال گرگه*پا گذاشتم رو قلبم که له شم*ما کوچیکا خدامون بزرگه*من برم هیشکی تنها نمیشه *بغضی ابری برام وا  نمیشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ف ا ل گرفتین ؟

یجورایی ولی نه اونجور فال، در کل درست نبود مگه؟! 

➰ آخه تو چی میدونی ازم که*رو تنم جای چنگال گرگه*پا گذاشتم رو قلبم که له شم*ما کوچیکا خدامون بزرگه*من برم هیشکی تنها نمیشه *بغضی ابری برام وا  نمیشه
زندگیم اخرش چی میشه؟!  پسرام؟!  شوهرم دوسم داره اصلا

من که استغفرالله خدا نیستم از جز جز سرنوشتت خبر داشته باشم، این چیزی بود که در توانم بود، آخر زندگیت دست خودته، چه تصمیمی براش بگیری، از هرچیزی که داری نهایت استفاده رو کن، بچه هاتم جزوش میشه باهاشون شاد باش، 

➰ آخه تو چی میدونی ازم که*رو تنم جای چنگال گرگه*پا گذاشتم رو قلبم که له شم*ما کوچیکا خدامون بزرگه*من برم هیشکی تنها نمیشه *بغضی ابری برام وا  نمیشه
مرسی خیلی لطف کردی الهی به امید خودت خدا دلتو شاد کنه عزیزم

ممنونم 

➰ آخه تو چی میدونی ازم که*رو تنم جای چنگال گرگه*پا گذاشتم رو قلبم که له شم*ما کوچیکا خدامون بزرگه*من برم هیشکی تنها نمیشه *بغضی ابری برام وا  نمیشه
من که استغفرالله خدا نیستم از جز جز سرنوشتت خبر داشته باشم، این چیزی بود که در توانم بود، آخر زندگیت ...

قربونت😘❤️فقد نع میتونم طلاق بگیرم نه هیچی موندم دست این شوهر خدا اخرشو بخیر کنه💔

قربونت😘❤️فقد نع میتونم طلاق بگیرم نه هیچی موندم دست این شوهر خدا اخرشو بخیر کنه💔

زندگی خیلی هامون همینه، 

پیاممو دوباره بخون و با زندگیت وفق بده، متوجه میشی باید چیکار کنی 

➰ آخه تو چی میدونی ازم که*رو تنم جای چنگال گرگه*پا گذاشتم رو قلبم که له شم*ما کوچیکا خدامون بزرگه*من برم هیشکی تنها نمیشه *بغضی ابری برام وا  نمیشه
ینی چی ینی من قراره کسیو از دست بدم؟! متوجه نمیشم عمق مطلبو

با کسی دشمنی و کینه داری یا باهاش قهر باشی؟

➰ آخه تو چی میدونی ازم که*رو تنم جای چنگال گرگه*پا گذاشتم رو قلبم که له شم*ما کوچیکا خدامون بزرگه*من برم هیشکی تنها نمیشه *بغضی ابری برام وا  نمیشه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز