2777
2789

چله  که برمیداشتم آهنگ گوش نمیدادم

خیلی راحت بود

زیاد سخت نیست


تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

من از قانون جذب معحزه ها دیدم.پارسال با چند نفر گروهی شکرگذاری و قانون جذب کار میکردیم همه ما یه معجزه هایی دیدیم.یکی رفت سرکار.یکی ازدواج کرد.یکی با همسرش رابطه اش خوب شد و.....الانم دوباره میخوام بصورت گروهی شروع کنم گروه تو روبیکاست از اینکه یکی به وسیله من به خواسته اش برسه خوشحال میشم اگر روبیکا ندارید همینجا بپرسید جواب تونو میدم(هدف من کمک رسانی به آدماست نه چیز دیگری🥰) اگر تو گروه نشد بیاین عضو چنل شید تا پی وی تون لینک و بفرستم@shokrgozari90❤️❤️❤️❤️https://rubika.ir/joing/BACDEBGDI0UBGIEAFPARYVEIDVUHYDSX

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چله چی؟

چله قرآنی یا دعا ذکر

منظورم اینه بخوای اصلا گوش ندی

 مثلا با خودت طی کن هر روز یه صفحه مثلا قرآن بخونی بخاطر قرآن آهنگ گوش ندی

اینجوری سمتش نمیری


تبریک

1
5
10
15
20
25
30
35
40

من از قانون جذب معحزه ها دیدم.پارسال با چند نفر گروهی شکرگذاری و قانون جذب کار میکردیم همه ما یه معجزه هایی دیدیم.یکی رفت سرکار.یکی ازدواج کرد.یکی با همسرش رابطه اش خوب شد و.....الانم دوباره میخوام بصورت گروهی شروع کنم گروه تو روبیکاست از اینکه یکی به وسیله من به خواسته اش برسه خوشحال میشم اگر روبیکا ندارید همینجا بپرسید جواب تونو میدم(هدف من کمک رسانی به آدماست نه چیز دیگری🥰) اگر تو گروه نشد بیاین عضو چنل شید تا پی وی تون لینک و بفرستم@shokrgozari90❤️❤️❤️❤️https://rubika.ir/joing/BACDEBGDI0UBGIEAFPARYVEIDVUHYDSX

چله قرآنی یا دعا ذکر منظورم اینه بخوای اصلا گوش ندی  مثلا با خودت طی کن هر روز یه صفحه مثلا ق ...

قربونت برم کسی اینجوری راهکار بهن نداده بود بخدا عذاب وجدان میگیریم گوش میدم 

من اولین باری ک ترک کردم 

یهو تمام اهنگامو پاک کردم

یادمه قشنگ ۲گیگ بود و تو راه برگشت از راهیان نور بود

یجورایی تلنگر...

خلاصه اینکه تو گوشی نداشته باشی و سیو نکنی خودش شروعه

و بعد اینکه مثلا تو اتوبوس و اینا ک خیلی وقتم صرفش میشد به خیابونا نگاه میکردم و تو فکر غرق میشدم جوری ک حتی دلم نمیخواس چیز اضافی مث اهنگ ذهنمو درگیر کنه

دیگ اگ بتونی کتابی چیزی هم بخونی ک خیلی بهتره 

کلا چند روز سمتش نری کم کم ب نبودش عادت میکنی

حقیقت اینه انقدر تو جامعه گوش دادن اهنگ زیاد شده ک حتی نخوای هم میشنوی

تو بازار تو شهربازی تو باشگاه و ...

پس اگه گوش دادن فردی رو کم کنیم یخورده ب مغزمون استراحت دادیم

ضمن اینکه یه موردی خیلی باعث تاسف من شد

اینکه چقدر این چرت و پرت ها تو ذهن حک میشه و حتی چیزایی ک تو بچگی و رهگذری و جهت تفریح گوش دادی عین خوره ب روحت چسبیده و گاهی بی اختیار ب لبت جاری میشه درحالیکه میتونس جای اون خیلی چیزهای بهتری باشه 

من اولین باری ک ترک کردم  یهو تمام اهنگامو پاک کردم یادمه قشنگ ۲گیگ بود و تو راه برگشت از راه ...

دقیقا مغز آدم رو انگاری هم میزنه 

من چون تاثیرات منفی داره کلا میخوام بزارم کنار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز