2777
2789
عنوان

هدیه عقد

656 بازدید | 45 پست

سلام دوستان خوبید

چند روز پیش عقد دخترعموم بود 

و من تازه ازدواج کردم سر خونه زندگیم نرفتم

دستم خالی بود نمیخواستم برم ولی به احترام پدرم رفتم

بعد عقد، عمه ام بلند شد تک به تک اسمارو صدا زد ک بیان کادو بدن

اسم منو صدا زد سه چهار بار و من هیچی نداشتم بدم پدرم هم نبود

در اخر به برادرم رنگ زدم ی پاکت پول آورد دادم بهش

دارم از غصه میمیرم حس میکنم خورد شدم دلداریم بدید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما رسم نداریم برای عقد کادو بدیم فقط درجه یکا میدن یعنی مادرپدر و خواهر برادر عروس دوماد

یا امام حسین به زندگیم نگاه کن🖤پای حاجتم رو امضا کن🖤منو ناامید نکن از خودت تمام امیدم تویی🖤مطمئنم تا اخر امسال ۱۴۰۰ به ارزوم میرسم😍😍😍

چقد زشت که اسم صدا زدن ! اصلا نباید این کارو میکردن شاید یکی نخواد کادو بده ! تازه شما وقتی هنوز خونه خودت نرفتی اصلا لارم نبود کادو بدی همون پدرت میداد کافی بود 

برا من ک فقط مادر شوهرم ی ربع سکه داد همین 😐

فروش لباس بچه گانه و زنانه با قیمت عالی.                           https://pooshak-dogholooha.ir                              ممنون میشم از سایتم حمایت کنین ♥️♥️♥️

ما رسم نداریم برای عقد کادو بدیم فقط درجه یکا میدن یعنی مادرپدر و خواهر برادر عروس دوماد

ما رسم داریم هرکی رو دعوت می کنن کادو میده چه نزدیک چه همسایه ولی اینجوری نیست که صدا کنن یا اعلام کنن کی چقدر داده 


خداجونم یه چیزی ازت می خوام نه نگی ها ،میشه من دیر بمیرم ؟! اخه نمی خوام بچه ام هم مثل خودم بی مادر بزرگ بشه ،تو که بی مادری نکشیدی ببینی چه دردیه 😔😔

کار اونا زشت بود تو ناراحتی ..الان کی پول نقد همراشه توهم پول نقد همرات نبود

حالا کی میدونه واقعا پول توحسابت نبد خواهرجان ادم که نداره خودش اعتماد بنفسش میاد پایین وگرنه اون ک باید خجالت بکشه ادمیه ک دوبار نه ۴بار صدا زد یبار زدی طرف نیومد خجالتت نیومدبازصدا زدی ول کنننن دیوانن

لایک نکنید❌️دوتاخواهریم ما ،که کاربری دست هردومونه گاهی ام مربوط به داداشمون میشه سوالامون😅پس لطفانگین تاپیک ها باهم جورنیست.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792