2777
2789
عنوان

شوهرم ..

169 بازدید | 6 پست

نماینده ساختمان شده آیفونمون قدیمی وخراب شده چند نفر اصرار داشتن آیفون تصویری بکنیم  ۲۳واحدهستیم الان ده نفر پول دادن بقیه یا میگن نمی‌خوایم یا مستاجر هستن  شوهرم میخواد یه پنل ۱۲تایی بگیره .بنظرتون خوب میشه؟

جون عمتون درخواست ندین🤪

خب مستاجرا باید صاحبخونشون پول بدن چون ایفون میمونه برای صاحبخونه.

مرا تا دل بُوَد  دلبر تو باشی♡                                                          یه تثبیتی با اراده💪💛

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وظیفه مستاجر نبست صاحبخونه باید صحبت کنین

اینو میدونم ولی احتمالش زیاده که قبول نکنند چون اون همه خرج کنن اونم معلوم نیس اجاره نشین چجوری میخواد نگه داره

جون عمتون درخواست ندین🤪

اینو میدونم ولی احتمالش زیاده که قبول نکنند چون اون همه خرج کنن اونم معلوم نیس اجاره نشین چجوری میخو ...

قبلش باید میدیدین کیا میخان اگه همه میخاستن بعد اقدام میکردین

کانال روزمرگیم ایتاhttps://eitaa.com/zendegizahra

قبلش باید میدیدین کیا میخان اگه همه میخاستن بعد اقدام میکردین

آیفونمون که به بیرون زده شده دوتا ست شوهرم میگه یکیشو برداریم جاش تصویری رو بزنیم اونایی که نمیخوان تو قدیمی بمونن

جون عمتون درخواست ندین🤪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792