2777
2789
عنوان

شوهرم ..

169 بازدید | 6 پست

نماینده ساختمان شده آیفونمون قدیمی وخراب شده چند نفر اصرار داشتن آیفون تصویری بکنیم  ۲۳واحدهستیم الان ده نفر پول دادن بقیه یا میگن نمی‌خوایم یا مستاجر هستن  شوهرم میخواد یه پنل ۱۲تایی بگیره .بنظرتون خوب میشه؟

جون عمتون درخواست ندین🤪

خب مستاجرا باید صاحبخونشون پول بدن چون ایفون میمونه برای صاحبخونه.

مرا تا دل بُوَد  دلبر تو باشی♡                                                          یه تثبیتی با اراده💪💛

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وظیفه مستاجر نبست صاحبخونه باید صحبت کنین

اینو میدونم ولی احتمالش زیاده که قبول نکنند چون اون همه خرج کنن اونم معلوم نیس اجاره نشین چجوری میخواد نگه داره

جون عمتون درخواست ندین🤪

اینو میدونم ولی احتمالش زیاده که قبول نکنند چون اون همه خرج کنن اونم معلوم نیس اجاره نشین چجوری میخو ...

قبلش باید میدیدین کیا میخان اگه همه میخاستن بعد اقدام میکردین

کانال روزمرگیم ایتاhttps://eitaa.com/zendegizahra

قبلش باید میدیدین کیا میخان اگه همه میخاستن بعد اقدام میکردین

آیفونمون که به بیرون زده شده دوتا ست شوهرم میگه یکیشو برداریم جاش تصویری رو بزنیم اونایی که نمیخوان تو قدیمی بمونن

جون عمتون درخواست ندین🤪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792