نابودم داغونم ۱۲ هفته بودم رو تخت دراز کشیده بودم یهو بی دلیل کیسه آب پاره شد خونریزی شدید خیلی شدید مثل دوش آب باز شد آمبولانس اومد بردنم بیمارستان اتاق عمل جنین در آوردن با جفت بچه ها من بعد ۵ روز شدیدا افسرده ام نمیتونم برگردم به زندگی افکار خودکشی دارم .کسی میدونه علت سقط چی بوده؟ انفلونزا گرفته بودم قبلش هنوزم سرف میکنم