2777
2789
عنوان

کادو زایمان

193 بازدید | 18 پست

خواهرم چندروزدیگه سومین بچش بدنیامیاره کادو چی بدم؟اینم بگم اینقدری رفت وآمد نداریم که مثلا براناهاریاشام برم نهایتا بعداز ظهر یه ساعت برم .وضع مالیمونم متوسطه روبه پایین

هرجی داده ب نرخ روز

فقط 16 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

انقد بدم میاد یه ساعت تایپ میکنم، جواب نمیدید!🤨🫩لایک نکن جون هرکی دوست داری!😵‍💫 نره غولا هم درخواست ندن🤬🤢. [ هول و... کیست!؟ کسی که نوشتی درخواست نده ولی اینکارو میکنه. درخواستت رو رد میکنم ولی قبلش ده تا فحش نثارت کردم.] هرجا نظر دادم که مخالف نظر شما بود لازم نیست واکنش نشون بدی. بپذیر که همه مطابق میل شما فکر نمیکنند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تازه زایمان کردم خواهر شوهر هام همه ۳۰۰ آوردن همسایم همه ۵۰۰ ...هر کی یه مبلغی میبره

شما به مهموناتون ناهاریا شام دادین؟امن خواهرم با اینکه قبلا هم ۲بارزایمان کرده ولی سرهیچکدوم یا ناهاریاشام ندادن فقط یدونه شیرینی خشک

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز