2777
2789
عنوان

خیاطی

201 بازدید | 21 پست

کسی هست مسلط به خیاطی باشه بلدباشه؟

من رشتم طراحی دوخته همشم توخونه بیکارم🥲ازاین بابت خیلی ناراحتم.حرف بچه ام میگه نزن😓 دوست داشتم ینفر باشه باهم خیاطی انجام بدیم؟کسی هست!؟ شماها وقتی بیکارین چه کارایی انجام میدین

بیکارم خیاطی میکنم برخودمو خانوادم.ن مشتری

همون خونگی منم دوست دارم مانتو لباس توخونه ای بدوزم ولی خیلی وقته کارنکردم از یادم رفته.نزدیکمونم خیاطی نیست برم کلاس🥲همشم که نمیشه خودمو زه کارای خونه سرگرم کنه چون خیلی تایم نمیبره

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بیکار نیستم

تمرینای کلاس خیاطی تمام روزم پر میکنه

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

کلاس میری ینی؟

آره 


میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

من گاهی اوقات خیاطی میکنم 

ولی چون تمیز نمیدوزم زده شدم از کارم🥺

من🙋🏻‍♀️ یه دختر اسفندی ام⛄❄ شیطون و خوشخنده 😍😜 عاشق آشپزی ونقاشی ام🦋 همیشه یادت باشه برای هدف زندگیت باید بجنگی تابهش برسی

قبلانم یه کارگاه خیاطی کارمیکردم ازموقعیکه ازدواج کردم نرفتم دیگه الانم اگه موقعیت کارگاهی جایی پیش بیاد حتما میرم اینطوری توی خونه همش فکر میکنم افسرده میشه ادم

من گاهی اوقات خیاطی میکنم  ولی چون تمیز نمیدوزم زده شدم از کارم🥺

اره منم🫠اولا زیاد میدوختم چون کسی نبود اشتباهموبگیره بعضی جاهاش تمیزنمیشد 😑همشم حروم میشد پارچه ها اونارو هم که نمیتونستم استفاده کنم وقتی میدوختم

چقدره هزینه کلاس؟ چندجا میخواستم برم قبلا خیلی گرون میگرفتن😓۲تومن با مدرک

پارسال نازک دوز با ۴۵۰۰ رفتم

الآن شده ۱۴ میلیون

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

امضات عالیه عزیزم

فداتون❤

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز