2777
2789
عنوان

تروخدا بیاین

94 بازدید | 15 پست

هفته پونزدهمم اومدم پیش دکترم جواب ان تی اینارو نشون بدم گفت بخام رو تخت واسه سونو ینی ک هرسری انجام میده گفتم اگ میشه انجام ندم چون بهم گفتن ردتینو انجام بده سونو زیاد اشعه داره  گف باشه بعدم تو پروندم نوشت با کمال تعجب بیمار اجازه اف ار نمیدونم چیو نداد و اخلاقش بام انقد بدددد شد گفت ازمایش تیروئید انجام دادی گفتم اره همینه هرچی نوشتینو انجام دادم گف سواد داری میگم تیروئید خیلی ناراحت شدم گریم گرف هرچی گفتم خب شما تشخیص میدین مهمه انجام بدین گف ن من تشخیصی نمیدم دارم میترکم خیلیییی ناراحت شدم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه دکتر خوبیه واسه زایمان خیلی گشتم تا اینو پیدا کردم

خب پس اخلاق گندشو به مهارتش ببخش و اگه چیزی گفت مخالفت نکن. ولی به نظرم دکتر خوش اخلاق کاربلدکم نداریم بازم بگرد 

خب پس اخلاق گندشو به مهارتش ببخش و اگه چیزی گفت مخالفت نکن. ولی به نظرم دکتر خوش اخلاق کاربلدکم ندار ...

انقد بار اول مهربون بود حالا واقعا اشکمو دراورد دارم دق میکنم ک چرا بام اینجور صحبت کرد

اگ تونستم پیدا کنم ک عوضش میکنم

بازم سخت نگیر شاید اون روز مود خوبی نداشته این دفعه رفتی پیشش بگو من استرسم زیاد بود وگرنه قصد دخالت در تشخیص و توصیه شما رو نداشتم عذر میخوام اگه ناراحت شدین.ببین عکس العملش چیه انشالله که ادم باشه دلجویی کنه 

بازم سخت نگیر شاید اون روز مود خوبی نداشته این دفعه رفتی پیشش بگو من استرسم زیاد بود وگرنه قصد دخالت ...

ایشالا ولی دق میکنم تا ماه دیگ انقد گریه کردم اونموقع تالا سرم درد گرفته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792