2777
2789
عنوان

بلاگری

118 بازدید | 8 پست

سلام خانوما،وقتتون بخیر

من نسخه پیچم ولی توداروخانه بیمارستان به صورت رسمی کار میکنم...درامدم ماهانه تقریبا۱۴ تومنه‌. چن وقته احساس پوچی میکنم ،دلم میخاد پیشرفت کنم.... یا فوق بخونم، یا بازم کنکور بخونم برم داروسازی،یا هم تو حرفه خودم بلاگری کنم...‌ متاهلم ،یه پسردارم... ۲۸‌ساالمه

بنظرتون یه نسخه پیچ میتونه بلاگر باشه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم بلاگری کن اگه میتونی

میشه یه سوال پزشکی ازت بپرسم؟بواسیر و سرطان روده کلا علاعمش باهم فرق دارن؟ توی بواسیر جاهای اطراف مقعدم درد میگیره؟مثل لگن.ممنون میشم جواب بدی

خدایا شکرت   
عزیزم بلاگری کن اگه میتونی میشه یه سوال پزشکی ازت بپرسم؟بواسیر و سرطان روده کلا علاعمش باهم فرق دار ...

آره عزیزم ..توی بواسیر چون ناحیه مقعد فشار میاد درد میگیره... ولی سرطان بیشتر ناحیه شکمو درگیر میکنه

آره عزیزم ..توی بواسیر چون ناحیه مقعد فشار میاد درد میگیره... ولی سرطان بیشتر ناحیه شکمو درگیر میکنه

کسی ک بیرون زدگی شدید بواسیر داره.صد درصد بواسیره .یا ممکنه سرطان رودم باشه

بعد من ام ار ای شکمو لگن انجام دادم اسفند ماه بخاطر نوع کیستم.بنظرتون اکه رودمم بررسی شده اونموقع یا ربط نداره.تورو خدا جواب سوارامو بده خیر ببینی

خدایا شکرت   
کسی ک بیرون زدگی شدید بواسیر داره.صد درصد بواسیره .یا ممکنه سرطان رودم باشه بعد من ام ار ای شکمو لگ ...

صد درصد بواسیره...مطمئن باش تو ام ار ای که انجام دادی بررسی شده و نگرانیت بی مورده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عشق

اریانا221 | 18 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز