سلام خانوما،وقتتون بخیر
من نسخه پیچم ولی توداروخانه بیمارستان به صورت رسمی کار میکنم...درامدم ماهانه تقریبا۱۴ تومنه. چن وقته احساس پوچی میکنم ،دلم میخاد پیشرفت کنم.... یا فوق بخونم، یا بازم کنکور بخونم برم داروسازی،یا هم تو حرفه خودم بلاگری کنم... متاهلم ،یه پسردارم... ۲۸ساالمه
بنظرتون یه نسخه پیچ میتونه بلاگر باشه؟