2777
2789
عنوان

ژل گونه

| مشاهده متن کامل بحث + 482 بازدید | 23 پست
تهران هستم البته من پیش این دکتر قبلا به ژل تزریق کردم الان ۶ ماهه که رو صورتمه اما تجربه گونه ندارم ...

عزیزم اگه لب منظورته اره لب زیاد میمونه حتی بیشتر از یک سال ولی گونه واقعا نمیمونه مطمئن باش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تهران هستم البته من پیش این دکتر قبلا به ژل تزریق کردم الان ۶ ماهه که رو صورتمه اما تجربه گونه ندارم ...

مثلا چونه هم بزنی اونم میمونه ولی متاسفانع گونه نه 🙂

مه فیلر زیر چشم زدم پیشش

اره ببین از ژل نیس دکترم هرچقد بگه مطمئن باش موندگاری گونه واقعا از جاهای دیگ خیلی کمه گونه قدرت جذبش نسبت بالاست ژل رو جذب میکنه حالا بار اولم ک واقعا ۲ ۳ ماه بیشتر نمیمونه😅

خوب شد گفتی تو ایم بی پولیم نرفتم بزنم

اره عزیزم الکی نرو باور کن انگار پولتو انداختی اشغالی ب جاش ی پلاکی انگشتری چیزی یا لباسی بخر برا خودت عشق کن حداقل بهتر ازاینه ک بدی ب چیزی ک خیلی زود جذب میشه میره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792