من و خواهرم سگ پاکوتاه داریم
سگ خواهرم خیلی وحشیه ، سگ منو مدام دنبال میکنه و میزنه
یه بار سگم حتی زخمی شد
سر همین من با خواهرم قهرم چون خیلی بی ادب و حق به جانبه
منم وقتی میبینم دنبالش میکنه عصبی میشم میرم هلش میدم الانم دستشو ناخودآگاه یه کوچولو فشار دادم دردش گرفت
ولی ته دلم عذاب وجدان میگیرم
راستش ته دلم از خواهرم خشم زیادی دارم میگم نکنه دارم سر سگش خالی میکنم ..بااینکه خیلی سگ منو اذیت میکنه و واقعا غیرقابل تحمل میشه بعضی وقتا ولی نمیخوام باهاش بدرفتاری کنم!! ولی هیچ جوره هم نمیشه جلوشو گرفت😐