2789
عنوان

چجوری نزنمش ؟😑

91 بازدید | 7 پست

من و خواهرم سگ پاکوتاه داریم

سگ خواهرم خیلی وحشیه ، سگ منو مدام دنبال میکنه و میزنه

یه بار سگم حتی زخمی شد

سر همین من با خواهرم قهرم چون خیلی بی ادب و حق به جانبه 


منم وقتی میبینم دنبالش میکنه عصبی میشم میرم هلش میدم الانم دستشو ناخودآگاه یه کوچولو فشار دادم دردش گرفت 


ولی ته دلم عذاب وجدان میگیرم 


راستش ته دلم از خواهرم خشم زیادی دارم میگم نکنه دارم سر سگش خالی میکنم ..بااینکه خیلی سگ منو اذیت میکنه و واقعا غیرقابل تحمل میشه بعضی وقتا ولی نمیخوام باهاش بدرفتاری کنم!! ولی هیچ جوره هم نمیشه جلوشو گرفت😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂 چجوری خودتو کنترل میکنی و بچه رو نمیزنی 

بچه بود 

گاهی جداشون میکردم دست بچه شو فشار میدادم 😑😑😑😑گاهی موهاشو میچسیوندم به دست بچه م خودم میکشیدم 

بدحور بچه مو میزد 

موهاشو میکشید جدا نمیشد تا من برسم و بزور جداش میکردم 

بچه بود  گاهی جداشون میکردم دست بچه شو فشار میدادم 😑😑😑😑گاهی موهاشو میچسیوندم به دست بچه م ...

خیلی شرایط بدیهههه… چی کشیدی

جاریت هیچی نمیگفت به بچه ش؟؟؟ بهش میگفتی بچشو جمع کنه؟

خیلی شرایط بدیهههه… چی کشیدی جاریت هیچی نمیگفت به بچه ش؟؟؟ بهش میگفتی بچشو جمع کنه؟

جاریم وشوهرش غش غش میخندیدن و افتخار میکردن ب بچه شون 

بخدا خیلی بدجنس بودن 

ما تو یه خونه بودیم 

بعدش که جدا شدن 

هر روز بچه شونو میزدن که ارومش کنن 

جوری که دلم براش کبابه خیلی 


جاریم وشوهرش غش غش میخندیدن و افتخار میکردن ب بچه شون  بخدا خیلی بدجنس بودن  ما تو یه خو ...

میخندیدن !!!! چقد بیشعور… 

چقد سخته تحمل این شرایط حتما بیشتر از بچه ت ، تو اذیت شدی 



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز