2777
2789
عنوان

عادیه؟..

| مشاهده متن کامل بحث + 294 بازدید | 23 پست
انگار از دنیای بچگونم که همه چیز برام پر از هیجان بود و رویایی بود انداختنم وسط یه کویر و بهم گفتن ک ...

کتاب بخون تا بتونی به دوره جوانی واجتماع ورود پیدا کنی از مشاوره کمک بگیرید.بهریستی مشاوره رایگان میده ۱۴۸۰

خدایا شکرت.اینجا ینفرو فقط میشناسم اونم کاش نمی شناختم اعصابم راحتتر بود.برو بابا.....خودتی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم همینم

اما احساس میکنم انگار یکم عاقل تر شدم

اهنگ تو گوشیم ندارم علاقه ای هم ندارم بهش

تنها پلتفرمم ایتاست 

اسنپ چت ندارم و حتی یه دونه عکس

یاد گرفتم دست بکشم از یه سری چیزا

انگار تبدیل میشم به یچی دیگه

همونم خوبه خداروشکر داری

انگار همین دانشگاه رفتن  باعث شده این حال و داشته باشم 

الان که رسیدم بهش و میبینم به جز سختی چیزی نداره انگار امیدی ندارم 

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
منم همینم اما احساس میکنم انگار یکم عاقل تر شدم اهنگ تو گوشیم ندارم علاقه ای هم ندارم بهش تنها پل ...

ولی من دلم نمیخواد اینارو از دست بدم 

مگه زندگی چقدره که همینا رو آدم دلخوشی ندونه 

دیگه نمیدونم...

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
راستش منم میترسم دانشگاه رفتم بازبد باشه چی هرچی جلوتر رفتم بدبدتر شد

بد که نیست خوبه 

ولی من حوصله ی دوست و رابطه و .. این چیزا رو ندارم 

این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
بد که نیست خوبه  ولی من حوصله ی دوست و رابطه و .. این چیزا رو ندارم

اتفاقا بهتر من خودم اگه دانشگاه برم رو درس پیشرفت و پول دراوردن تمرکز میکنم چون جوونی همیشه نیست دوست رابطه فقط سرگرمیه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز