mavka مدیر عضویت: 1402/08/01 تعداد پست: 2514 عنوان عادیه؟.. | مشاهده متن کامل بحث + 294 بازدید | 23 پست عادیع که از ۱۹ سالگی ذوق هیچ چیزیو ندارم؟ نه ذوق رابطه نه ذوق درس نه ذوق کار نه ذوق جوونی نه ذوق پول ولی جالبیش اینجاست واسه همشون استرس دارم :) این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗 1402/08/01 | 23:53 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کدوقلقلهزنتنبل عضویت: 1400/11/09 تعداد پست: 20249 انگار از دنیای بچگونم که همه چیز برام پر از هیجان بود و رویایی بود انداختنم وسط یه کویر و بهم گفتن ک ... کتاب بخون تا بتونی به دوره جوانی واجتماع ورود پیدا کنی از مشاوره کمک بگیرید.بهریستی مشاوره رایگان میده ۱۴۸۰ خدایا شکرت.اینجا ینفرو فقط میشناسم اونم کاش نمی شناختم اعصابم راحتتر بود.برو بابا.....خودتی
abcdegh عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 997 منم درس دارم ولی کار چیزی بلد نیستم که انجام بدم همونم خوبه خداروشکر داری
zhrsabr عضویت: 1401/04/30 تعداد پست: 4779 منم همینماما احساس میکنم انگار یکم عاقل تر شدماهنگ تو گوشیم ندارم علاقه ای هم ندارم بهشتنها پلتفرمم ایتاست اسنپ چت ندارم و حتی یه دونه عکسیاد گرفتم دست بکشم از یه سری چیزاانگار تبدیل میشم به یچی دیگه
mavka مدیر استارتر عضویت: 1402/08/01 تعداد پست: 2514 همونم خوبه خداروشکر داری انگار همین دانشگاه رفتن باعث شده این حال و داشته باشم الان که رسیدم بهش و میبینم به جز سختی چیزی نداره انگار امیدی ندارم این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
mavka مدیر استارتر عضویت: 1402/08/01 تعداد پست: 2514 منم همینم اما احساس میکنم انگار یکم عاقل تر شدم اهنگ تو گوشیم ندارم علاقه ای هم ندارم بهش تنها پل ... ولی من دلم نمیخواد اینارو از دست بدم مگه زندگی چقدره که همینا رو آدم دلخوشی ندونه دیگه نمیدونم... این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
zhrsabr عضویت: 1401/04/30 تعداد پست: 4779 ولی من دلم نمیخواد اینارو از دست بدم مگه زندگی چقدره که همینا رو آدم دلخوشی ندونه دیگه ... چی بگم
abcdegh عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 997 انگار همین دانشگاه رفتن باعث شده این حال و داشته باشم الان که رسیدم بهش و میبینم به جز ... راستش منم میترسم دانشگاه رفتم بازبد باشه چی هرچی جلوتر رفتم بدبدتر شد
mavka مدیر استارتر عضویت: 1402/08/01 تعداد پست: 2514 راستش منم میترسم دانشگاه رفتم بازبد باشه چی هرچی جلوتر رفتم بدبدتر شد بد که نیست خوبه ولی من حوصله ی دوست و رابطه و .. این چیزا رو ندارم این دنیا کلی بهم بدهکاره..💵🚙👗
abcdegh عضویت: 1400/10/17 تعداد پست: 997 بد که نیست خوبه ولی من حوصله ی دوست و رابطه و .. این چیزا رو ندارم اتفاقا بهتر من خودم اگه دانشگاه برم رو درس پیشرفت و پول دراوردن تمرکز میکنم چون جوونی همیشه نیست دوست رابطه فقط سرگرمیه