2777
2789
عنوان

شغل

54 بازدید | 2 پست

سلام بچه ها من کلاس دوازدهم رشته تجربی کلا یه درس یک ذره هم علاقه ندارم و به اجبار خانواده یکی دو ساعت الکی درس میخونم ولی بازم خیلی باهام بد رفتاری میکنن کلا می‌خوام بدونم من دوست دارم برم یه کاری رو شروع کنم مثل آرایشگری یا مثلاً منشی دفتر بابام  یا هر شغل دیگه ای جز درس و به ماهی ده تومن هم راضیم چون یه دختر مجردم و واقعا خرج دیگه ای جز خودم ندارم الان واقعا کسایی که درس خواندن یا نخوندن نظرشون چیه راضیم به چیزی که هستن واقعا مامانم خیلی تاکید می‌کنه جز دکتر هیچ چیز دیگه ای خوب نیست ولی من واقعا متنفرم از درس بنظرتون بدون درس واسه یه دختر مجرد اگر کاری دیگه ای رو بره مگ بده؟ مگ اگر علاقه نباشه میشه درس خوند

کی به درس علاقه داره آخه . همه مجبوریم بخونیم 

درسته ولی من می‌خوام بدونم یه غیر از درس مگ نمیشه موفق شد کاری که به درس نیاز نداره بعد من تنفرم حوریه که نمیتونم لایه کتابو باز منم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز