2777
2789
آخه واقعا چندشه دست خودم نیست🥲

اکثرا با حرفهای لوس و چندش مشکل داریم ولی در حد نرمال نیاز طبیعی هست 

تلقین و تقویتش قطعا آسیب رسان ، اینجور حرفها نشنانه خاص بودن نیست بارها دیدم چند نفری هم پیدا میشن که حتی به دروغ میگن اره ما هم اینطوری هستیم و نتیجه میشه عادی پنداری قضیه ! 

فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای منم مجرد بودم چندشم میشد ...

یعنیااا  یکی جلوم از این کارا میکردن بدم میومد حسودی هیچ وقت ولی چندشم میشد .

الان که ازدواج کردم اگه حرفی بزنیم توی خلوت جلوی جمع سنگین و خانمانه رفتار میکنم که همونا که مسخرشون کردم مسخرم نکنن

"قوی ترین دارو همین قرص بودن دلمون به خداست🙂💙"  آگاه باشید که تنها با یاد خدا دلها آرام میگیرند"💙به آسمان خیره شده ام و منتظر معجزه ام 🙂.خدایا به من هم فرزندی سالم و صالح عطا کن الهی آمین😊🌸."خدایا من زمزمه میکنم نامت را و تو آرام کن قلبم را💙🌸"

اکثرا با حرفهای لوس و چندش مشکل داریم ولی در حد نرمال نیاز طبیعی هست  تلقین و تقویتش قطعا آسیب ...

اولی فارس بود اسکرینای اینجارو میبینم خیلی حالم بد میشه چون اینقدر اذیت کرد متنفرم ازش حتی نمیخوام ببینمش 


ولی دومی همزبون خودم بود بهتر بود الانم دوسش دارم با ابراز علاقه ش هم مشکلی ندارم 

حالا خدایی نکرده خر شدیم شوهرم کردیم دوتا ماچ و قربونت برمو همه بلدن  ول ن ناموسا بهش فک میکنم ...

یعنی ماها که ازدواج کردیم خر شدیم ؟🤦😂

انتخاب تاهل یا تجرد یک چیز کاملا شخصیه، ازدواج اگه تو زمان مناسب و آگاهانه باشه خریت نیست 

ابراز علاقه به جنس مخالف طبیعیه اگه نتونی بهش برسی درگیر یک زندگی بی روح و کسل میشی که به بچه هاتم در آینده نمیتونی محبتی کنی و کلا روند افسرده و خشک رو ادامه میدی و به بقیه هم منتقل می‌کنی 

نمونه حرفم همین تاپیک سر صبح که دیدم ! می‌گفت پدرم بخاطر ظرف شستن از خواب بیدارم کرد کتکم زد 😐 



 

فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

یعنی ماها که ازدواج کردیم خر شدیم ؟🤦😂 انتخاب تاهل یا تجرد یک چیز کاملا شخصیه، ازدواج اگه تو زمان ...

نمیگم شما خرید من با توجه ب روحیه و خواستگارای متفاوت از خودم و خانواده و شرایطم میگم خر

شاید ماهم ی همچین بابایی داشتیم ک اینجوری شدیم 

ایشالا عاقبت بخیر باشی 🙏🌹

فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز